Skip to main content
Beantwoord

Geen cashback ontvangen bij Samsung S25 Ultra

• 22 februari 2025
  • 8 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik heb gisteren s25 ultra ontvangen. Besteld op 14c februari 2025. Zojuist geprobeerd om IMEI nummer toe te voegen op de samsung website ten behoeve van cashback bij SAMSUNG en ja hoor hier staat gewoon dan dat dit IMEI nummer niet aan KPN is geleverd. Dus stopt de cash back aanvraag. HOE NU VERDER dan ? Want het is kennelijk nog niet gefixt. Heb uiteraard papieren van KPN de pakbon met bestelnummer en vooral met vermelding van simkaartnummer en al.

Dit is niet iets wat ik van KPN en van SAMSUNG had verwacht. Zie graag oplossing hiervoor.

Afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Rob Z ,

Je bent niet de enige, maar het probleem zou nu opgelost moeten zijn. 

Lukt het nog steeds niet? 
Iemand anders had dit gedaan: 

Hoi!

Ik heb via het contact formulier op de actiepagina een bericht gestuurd en ik kreeg als reactie terug dat het geregeld was. 

Ik heb mijn IMEI nummer ingevuld en de bovenstaande melding was verdwenen en heb ik alles kunnen versturen.

Mijn tip: Contact zoeken via het contactformulier 

Kom je er niet uit met Samsung? 

Dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met de KPN-klantenservice. Maak eenvoudig online een belafspraak.

Bekijk origineel

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36681 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2025

Hallo ​@Rob Z ,

Je bent niet de enige, maar het probleem zou nu opgelost moeten zijn. 

Lukt het nog steeds niet? 
Iemand anders had dit gedaan: 

Hoi!

Ik heb via het contact formulier op de actiepagina een bericht gestuurd en ik kreeg als reactie terug dat het geregeld was. 

Ik heb mijn IMEI nummer ingevuld en de bovenstaande melding was verdwenen en heb ik alles kunnen versturen.

Mijn tip: Contact zoeken via het contactformulier 

Kom je er niet uit met Samsung? 

Dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met de KPN-klantenservice. Maak eenvoudig online een belafspraak.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 22 februari 2025

Nou het is nog steeds niet opgelost. Heb daarom gebeld naar servicedesk KPN. Gesprek (met overigens een vriendelijke jongedame hoor die er ook niets aan kan doen) duurde ca 45 minuten. Het gaat opgepakt worden en mij is verteld dat ik van een speciale afdeling van KPN dan eerdaags bericht krijg. 

Dus nog nix gefixt tot nu toe.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36681 reacties
  • 22 februari 2025
Rob Z schreef:

Het gaat opgepakt worden en mij is verteld dat ik van een speciale afdeling van KPN dan eerdaags bericht krijg. 

Dus nog nix gefixt tot nu toe.

OK ​@Rob Z ,

Maar de oplossing is in ieder geval in gang gezet via de klantenservice.  

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 22 februari 2025

Net een whatsapp chat gehad met Maja van de klantenservice Samsumg. Nou die schrijft dan (niet letterlijk maar wel met deze insteek):  als wij (Samsung dus) het imei1 nummer niet op onze website herkennen, dan zoek je het maar verder uit met KPN. 

Ik nog vragen aan Maja van Samsung of ze me dan op een andere manier kunnen / willen helpen, vervolgens totaal geen enkele maar dan ook helemaal niets meer als reactie meer van Samsung. Terwijl ze het wel allemaal gelezen heeft.

Heb wel een officiele klacht daarna ingediend bij Samsung want ik vind het nogal onbehoorlijk. Commercieel net doen alsof je een cashback geeft bij aankoop product SA25 Ultra maar daarna via website blijkbaar bepaalde barrieres opbouwen of hebben, en dan klanten laten barsten.

Of vind iemand dat ik dit verkeerd zie ?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15493 reacties
  • 25 februari 2025

Wat balen dat dit zo lastig gaat ​@Rob Z! Heb je ze ook het aankoopbewijs al gestuurd? Daarop moeten zij toch kunnen zien dat alles klopt. Ik hoop dat je snel reactie hebt op je klacht!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 27 februari 2025

Na een week vragen, wachten, aanleveren en herhaaldelijk blijven aanleveren, zeuren, contacten met meer mensen van samsung etc etc etc, kreeg ik vanmorgen verlossende email dat registratie is goedgekeurd.

Ben blij dat ik van dit gedoe af ben.  Denk dat zowel KPN als Samsung hun poriocessen beter moeten stroomlijnen. Imago tov werkelijkheid, zoals het in praktijk gaat, dat is niet zoals een klant mag verwachten van twee zulke grote bedrijven.

Had ik anders verwacht. Maar oke. Klaar nu.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15493 reacties
  • 27 februari 2025

Ah dat scheelt, bedankt voor je terugkoppeling ​@Rob Z. Dit hoort natuurlijk gewoon goed te werken. Laten we hopen dat het volgende keer wél goed gaat.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 27 februari 2025

Ja dat hoop ik ook. Nog beter is als kpn en samsung er pro actief wat aan gaan doen. Juist ter voorkoming van dit soort gedoe.

Reageer