Skip to main content
Vraag

Geen e-mail na wijziging mobiel abonnement

• June 12, 2026
  • 7 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb mijn mobiele abonnement gewijzigd, maar nog geen e-mail ontvangen. Mijn bestelstatus is leeg en kan ook niets meer wijzigen aan het abonnement. Is dit normaal?

7 reacties

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@ajdem, welkom bij de community!

Dat je na het wijzigen van je abonnement zelf geen wijzigingen meer kunt doorvoeren is in principe normaal. Zolang een wijziging nog in behandeling is, worden verdere aanpassingen vaak tijdelijk geblokkeerd.

Het ontvangen van een bevestiging kan soms ook even duren. Daarom ben ik benieuwd: heb je inmiddels al een e-mail of andere bevestiging van ons ontvangen?

Laat het gerust weten. Dan denken we graag met je mee over de vervolgstappen als er nog steeds niets zichtbaar is. 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 15, 2026

Beste Serenay,

ik heb nog geen e-mail ontvangen van KPN

Groeten,

André

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 15, 2026

Hallo ​@ajdem ,

Je kunt dan het beste contact opnemen met de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 15, 2026

Ik heb contact gehad met de klantenservice. Zij begrijpen er ook niets van en raden mij aan af te wachten. Zij hebben mij verzekerd dat de wijziging die ik wil erin staat. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 15, 2026

Mooi zo👍 Graag geholpen natuurlijk.

Realiseer je wel dat de wijziging van jouw abonnement ingaat op de eerst volgende start van de maandelijkse factuurperiode. Je kunt één keer per maand jouw abonnement aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 15, 2026

Ik weet dat ik maar één keer per maand kan/mag wijzigingen en dat de wijziging ingaat op de dag dat mijn nieuwe bundel ingaat. Kennelijk wil KPN wachten met een email sturen tot de factuur van deze maand geïnd is.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@ajdem, fijn om te lezen dat de klantenservice heeft kunnen bevestigen dat de wijziging goed is doorgekomen. Zolang de wijziging zichtbaar is in onze systemen, verwacht ik niet dat er iets misgaat. Houd het de komende dagen nog even in de gaten. Hebben jullie ook gecontroleerd of de juiste contact gegevens staan geregistreerd bij ons? 

Mocht je na de ingangsdatum van de wijziging nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen of klopt er iets niet aan je abonnement, laat het dan gerust weten.