Skip to main content
Beantwoord

Geen facturen in MijnKPN

• August 26, 2025
  • 10 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik kan de facturen niet downloaden vanuit mijn account. Ze worden wel bijgeschreven op mijn bankrekening, maar verschijnen niet in MiKPN.
Ik heb al meerdere keren gebeld, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Kunt u mij een e-mailadres geven waar ik alle facturen van 2025 kan aanvragen? 

Bedankt.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Isabmarquez, Welkom op de community! Wat vervelend dat je de facturen niet kunt bekijken via MijnKPN. Voordat we verder kijken, wil ik even vragen of het is gelukt om je mobiele abonnement te koppelen aan je KPN ID? Alleen dan worden je facturen en verbruik correct zichtbaar in MijnKPN. In het topic hieronder lees je hoe je dit kan doen. 

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 26, 2025

Beste ​@Isabmarquez , waarom kun je de facturen niet downloaden in MijnKPN???

Wat voor (fout)melding krijg je???

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 26, 2025

Ik krijg geen foutmelding te zien.

Ik ontvang het betaalde bedrag en het factuurnummer per e-mail, zodat ik toegang kan krijgen tot MyKPN en daar de factuur kan downloaden.

Wanneer ik inlog op mijn account, zie ik onder het tabblad ‘facturen’ alleen een leeg scherm. Ik heb verschillende medewerkers gebeld, maar zij kunnen het probleem niet oplossen.

Of ze sturen me een e-mail met de facturen van 2025 die ik mis, of ik zeg mijn abonnement op.

Bedankt.

• August 26, 2025

Ze worden wel bijgeschreven op mijn bankrekening

Dat zou ik ook wel willen. Helaas worden ze bij mij afgeschreven 😭

• August 26, 2025

Heb je het thuis abonnement wel gekoppeld? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 26, 2025

yes I made it.

In my email they send me the transacction statement with an invoice number, but when I get in, I cannot see any invoice

.

HeidiV
Topper
  • August 26, 2025

Hi ​@Isabmarquez 

Alleen het aanmaken van een KPN ID is niet genoeg.

Zie je onder Producten je abonnement staan?

Als daar niets staat dan moet je jouw abonnement eerst toevoegen voor je de facturen van je abonnement kan zien onder Facturen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 27, 2025

Waar komt het woord ‘product’ vandaan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 27, 2025

Hi ​@Isabmarquez 

Alleen het aanmaken van een KPN ID is niet genoeg.

Zie je onder Producten je abonnement staan?

Als daar niets staat dan moet je jouw abonnement eerst toevoegen voor je de facturen van je abonnement kan zien onder Facturen.

Waar komt het woord ‘producten’ vandaan?

HeidiV
Topper
  • August 27, 2025

Eerst klikken op overzicht, daaronder zie je Producten:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2025

Hoi ​@Isabmarquez, Welkom op de community! Wat vervelend dat je de facturen niet kunt bekijken via MijnKPN. Voordat we verder kijken, wil ik even vragen of het is gelukt om je mobiele abonnement te koppelen aan je KPN ID? Alleen dan worden je facturen en verbruik correct zichtbaar in MijnKPN. In het topic hieronder lees je hoe je dit kan doen.