Skip to main content
Vraag

Geen PostNL ontvangstcode ontvangen voor KPN bestelling

• July 8, 2026
  • 0 reacties
  • 10 keer bekeken

Afgelopen maandag een nieuwe telefoon besteld.
Deze is inmiddels terecht gekomen bij een PostNL punt maar schijnbaar heb ik een een ontvangstcode nodig om mijn pakket op te halen.

Zoals zovele heb ik deze code niet ontvangen en lukt het via de Postnl app niet om deze opnieuw op te vragen.

'’Sorry het gaat fout aan onze kant. Vernieuw de pagina of probeer later nogmaals'’

Contact gehad met postnl maar die verschuiven hun eigen technische puinhoop naar KPN. De afzender is verantwoordelijk voor de code.
Met KPN vanochtend contact gehad en een vriendelijke meneer heeft er melding van gemaakt maar kan tot 2 werkdagen duren totdat ik door een andere afdeling benaderd word. Gezien ik a.s. zaterdag (is nu woensdag) op vakantie vertrek zou ik toch graag voor die tijd mijn pakket ophalen. Vanmiddag geprobeerd bij het PostNl punt maar ook hier service 0.0. Zonder code geen pakket. '’Regel het dan verdorie! Jullie zijn PostNL het is jullie probleem niet het mijne'’. Helaas zowel telefonisch als bij een pakketpunt geen enkele service van PostNL.

Weet iemand hoe ik dit wellicht sneller kan oplossen? en ik wellicht vandaag of morgen mijn pakket nog kan ophalen?

Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en de klant is helaas weer de dupe