Skip to main content
Beantwoord

Geen reactie op mails naar helpdesk Seaters

• February 7, 2025
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb een maand geleden een mail gestuurd met een klacht/vraag en na 1 reactie dat ik nog even geduld moest tot uiterlijk 29-01 heb ik geen antwoord of reactie meer ontvangen. Reageert hier wel iemand?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@michiele1979 

Als je direct naar de helpdesk van Seaters hebt gemeld, via de volgende e-mailadres:

Als u hier geen antwoord kon vinden op uw vraag, aarzel dan niet ons te contacteren via helpdesk@seaters.com.  Gelieve uw naam en vraag/zorg te vermelden. Hoe meer details u geeft, hoe sneller we u een geschikt antwoord kunnen geven!

Dan dien je toch echt bij Seaters te zijn, aangezien Seaters een zelfstandig bedrijf is die KPN heeft ingehuurd voor het verkoop van o.a. tickets.
In dat geval kan de klantenservice van KPN jouw inderdaad niet helpen.

Dit staat ook op de website van Seaters:

LET OP: De KPN klantenservice heeft zelf geen inzicht in de Seaters systemen, ook zij verwijzen je naar Seaters.

Seaters heeft helaas geen telefonische helpdesk, dus je kunt niet anders dan nogmaals een e-mail te sturen, stuur dan eventueel een officiële klacht en een termijn waar binnen ze moeten reageren.
Bijvoorbeeld twee weken na versturen van je mail.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• February 7, 2025

Ik denk dat ze overspoeld worden met vele 100en mails per dag. En dat ze helemaal niet de capaciteit hebben om alles te beantwoorden. Dat is ook de reden waarom KPN zelf geen emailadres heeft.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik heb een maand geleden een mail gestuurd met een klacht/vraag en na 1 reactie dat ik nog even geduld moest tot uiterlijk 29-01 heb ik geen antwoord of reactie meer ontvangen. Reageert hier wel iemand?

Hoi ​@michiele1979 

Je kunt het beste even bellen met de klantenservice, om daar naar de status van jouw klacht te vragen, en ook wanneer je daarop een antwoord kunt verwachten.

Telefoonnummer: 0800-0402

Of plan een terugbel afspraak in, dan wordt je terug gebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel Afspraak inplannen

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 7, 2025

dat heb ik gedaan en 3x doorverwezen naar verschillende nummers waarna ik uiteindelijk een helpdesk mail adres kreeg. Omdat het seaters is kon men er niks mee.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@michiele1979 

Als je direct naar de helpdesk van Seaters hebt gemeld, via de volgende e-mailadres:

Als u hier geen antwoord kon vinden op uw vraag, aarzel dan niet ons te contacteren via helpdesk@seaters.com.  Gelieve uw naam en vraag/zorg te vermelden. Hoe meer details u geeft, hoe sneller we u een geschikt antwoord kunnen geven!

Dan dien je toch echt bij Seaters te zijn, aangezien Seaters een zelfstandig bedrijf is die KPN heeft ingehuurd voor het verkoop van o.a. tickets.
In dat geval kan de klantenservice van KPN jouw inderdaad niet helpen.

Dit staat ook op de website van Seaters:

LET OP: De KPN klantenservice heeft zelf geen inzicht in de Seaters systemen, ook zij verwijzen je naar Seaters.

Seaters heeft helaas geen telefonische helpdesk, dus je kunt niet anders dan nogmaals een e-mail te sturen, stuur dan eventueel een officiële klacht en een termijn waar binnen ze moeten reageren.
Bijvoorbeeld twee weken na versturen van je mail.

Â