Skip to main content
Beantwoord

Geen reactie van KPN na klacht over onjuist contract

• December 17, 2024
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

Ik heb in November een nieuw contract afgesloten maar dat bleek niet volledig /goed te zijn.
Een paar dagen later contact met de klanten service opgenomen dat dit gecorrigeerd moest worden. Echter konden zij dat toen nog niet doen want het contract was nog niet verwerkt en in het systeem niet aanpasbaar. Een mogelijkheid was contract beëindigen en opnieuw afsluiten. Hier niet voor gekozen daar dan de ingangsdatum weer op zou schuiven. Andere optie was wachten en zodra ik een MIJN KPN had of aangesloten was nog eens met de klanten service bellen om het aan te passen, of dan zelf via MIJN KPN. 
Na in begin December aangesloten te zijn, zelf via MIJN KPN geprobeerd, maar daar zaten extra kosten aan. Dus maar weer klantenservice gebeld. Echter daar kreeg ik te horen dat zij het niet meer aan konden passen en dat het inderdaad extra ging kosten. Toen een klacht aan gemaakt dat ik het daar niet mee eens was en een terug bel afspraak in gepland. Toen vertelden ze mij dat het geen probleem was en dat het geregeld ging worden. Duurde alleen 1 dag om het door te voeren en ze zouden me de volgende dag terug bellen. Echter niets vernomen, en na een week weer een klacht gemaakt. Afgelopen week werd ik gebeld door de klachten af handelaar en die zag alles staan in het systeem en beloofde mij degene die erover ging intern te mailen zodat eea afgehandeld zou kunnen worden.
Nu bijna een week verder maar nog niets gehoord.
Dus nu bij deze de vraag hoe lang is de doorloop tijd bij de KPN, want anders weer een klacht op een klacht van een klacht.
Overigens vraag ik me wel af of een klacht nog zin heeft en hoe je als klant hier de juiste persoon kunt vinden bij de KPN die iets voor je kan betekenen.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Ron3440. Welkom op de community! Wat vervelend dat het zo lang duurt om je contract goed te krijgen. Ik snap dat dit frustrerend is, zeker omdat je al meerdere keren contact hebt gehad en beloften zijn gedaan. De afhandeling van een klacht duurt meestal tot 5 werkdagen. Maar omdat je al langer wacht, raad ik aan om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice door een terugbelafspraak in te plannen. Geef daarbij aan dat je al vaker contact hebt gehad, zodat ze de vorige gesprekken kunnen terugzien. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 18, 2024

Hoi ​@Ron3440. Welkom op de community! Wat vervelend dat het zo lang duurt om je contract goed te krijgen. Ik snap dat dit frustrerend is, zeker omdat je al meerdere keren contact hebt gehad en beloften zijn gedaan. De afhandeling van een klacht duurt meestal tot 5 werkdagen. Maar omdat je al langer wacht, raad ik aan om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice door een terugbelafspraak in te plannen. Geef daarbij aan dat je al vaker contact hebt gehad, zodat ze de vorige gesprekken kunnen terugzien. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.