Wij hebben de wedstrijd Ajax Feyenoord besteld maar deze is gestaakt. Krijgen wij het geld nu terug?
Geld terug na gestaakte wedstrijd Ajax Feyenoord?
Beste antwoord door soundwork
Wat wil je nu horen
Heb je wel eens van overmacht gehoord? Lees de voorwaarden er maar even op na…….
Sport wedstrijden komen wel vaker onverwacht ten einde, moet dit dan allemaal terugbetaald gaan worden? Dat is sowieso al geen doen.
Ik stel een vraag maar krijg alleen maar kritiek? Beetje flauw als je daar niet tegen kan beter niet reageren toch? Is mijn vraag aan KPN en daar ligt het nu en al privé een reactie gehad. Dus wat mij betreft prima en graag geen reacties meer
Het is geen kritiek, maar waar het meestal voor staat. Je koopt een wedstrijd on-demand. Als er om wat voor reden dan ook de wedstrijd niet uitgespeeld wordt en als deze niet op een ander tijdstip opnieuw wordt gespeeld dan is er sprake van overmacht… Als je geen reacties (of zoals jij dat noemt "kritiek”) wil op je vragen, bel dan of met de klantenservice of stuur een prive bericht naar webcare. Dit is een openbaar forum voor- en door klanten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.