Skip to main content
Beantwoord

Geld terug van opgeheven abonnement

• December 12, 2022
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Goedemiddag, ik heb momenteel geen lopend abonnement meer per 30-11-2022. Nu heb ik wel al voor de maand december betaald (op 25-11-2022) en zou dit terugkrijgen. Ik heb nog niks ontvangen, wanneer kan ik dit verwachten?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Rvh93 als je tussen 2 factuurperiodes je abo beëindigt, volgt er nog een slotfactuur waarin het teveel of te weinig betaalde verrekend wordt. Dus wacht een eerstvolgende factuur nog even af.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • December 12, 2022

Hallo @Rvh93 als je tussen 2 factuurperiodes je abo beëindigt, volgt er nog een slotfactuur waarin het teveel of te weinig betaalde verrekend wordt. Dus wacht een eerstvolgende factuur nog even af.

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 12, 2022

@JanD, dank voor je reactie. Komt deze factuur meestal op dezelfde datum als reguliere facturen kwamen?

• December 12, 2022

@JanD, dank voor je reactie. Komt deze factuur meestal op dezelfde datum als reguliere facturen kwamen?

Hallo @Rvh93 inderdaad, als je bijvoorbeeld altijd op de 15e een factuur kreeg, wordt de eerstvolgende factuur ook weer op de 15e van de volgende maand.