Skip to main content
Beantwoord

Geleende apparaten retourneren, maar zitten nu in opslag

• February 3, 2025
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Ik heb mijn tv/internet abonnement opgezegd, maar ben ondertussen tijdelijk verhuisd en al mijn spullen liggen in opslag. Ik kan daar niet bij totdat ik naar mijn nieuwe woning verhuis. 

Nu vraagt KPN de geleende spullen terug te sturen binnen 2 weken. Dat gaat dus niet nu, maar wel over 2 maanden. 

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Heim , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

In principe is dat geen probleem hoor. Niet vervelend bedoeld, maar dit had je eigenlijk iets eerder aan kunnen kaarten maar het is dus geen ramp. Als jij je profiel voor me in zou willen vullen (en even een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik een notitie achterlaten in je klantdossier en dan is het niet erg wanneer je de spullen wat later retour stuurt. Eventuele herinneringen mag je in eerste instantie dan ook gewoon negeren!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 4, 2025

Hoi ​@Heim , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

In principe is dat geen probleem hoor. Niet vervelend bedoeld, maar dit had je eigenlijk iets eerder aan kunnen kaarten maar het is dus geen ramp. Als jij je profiel voor me in zou willen vullen (en even een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik een notitie achterlaten in je klantdossier en dan is het niet erg wanneer je de spullen wat later retour stuurt. Eventuele herinneringen mag je in eerste instantie dan ook gewoon negeren!