Skip to main content
Beantwoord

Gewonnen smartwatch vanuit Attentkalender nog niet ontvangen

• January 12, 2026
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Hallo,

In december 2025 heb ik iedere dag heel actief meegedaan met de attentkalender.

Ik heb positief bericht gekregen op de smartwatch en kreeg de melding dat de uiterste best werd gedaan om het nog voor eind december te bezorgen.

Maar nu dus nog steeds niets ontvangen. Zijn er meerdere mensen die hier nog op zitten te wachten?

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes van Michel

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Michel_1970 Hi en welkom hier Michel!

Super dat je zo actief hebt meegedaan met de Attentkalender: leuk dat je erbij was! 😁

De melding dat je succesvol bent aangemeld betekent dat je gegevens correct zijn ontvangen. Deze melding was geen bevestiging dat je een prijs hebt gewonnen. 

Alleen deelnemers die een apart bericht hebben ontvangen dat zij gewonnen hebben, krijgen een smartwatch toegestuurd. Omdat je dit bericht niet hebt ontvangen, zul je helaas geen smartwatch ontvangen.

Voor een volgende ronde misschien goed om te weten: we maken in de Community altijd een apart topic aan rondom de Attentkalender en organiseren daar soms ook extra winacties.

Dankjewel voor het meedoen en hopelijk zien we je daar weer terug!

5 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Super dat je zo actief hebt meegedaan met de Attentkalender: leuk dat je erbij was! 😁

De melding dat je succesvol bent aangemeld betekent dat je gegevens correct zijn ontvangen. Deze melding was geen bevestiging dat je een prijs hebt gewonnen. 

Alleen deelnemers die een apart bericht hebben ontvangen dat zij gewonnen hebben, krijgen een smartwatch toegestuurd. Omdat je dit bericht niet hebt ontvangen, zul je helaas geen smartwatch ontvangen.

Voor een volgende ronde misschien goed om te weten: we maken in de Community altijd een apart topic aan rondom de Attentkalender en organiseren daar soms ook extra winacties.

Dankjewel voor het meedoen en hopelijk zien we je daar weer terug!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2026

Maar zo stond het er wel; 

• January 14, 2026

Geweldig. Ik heb ook meegedaan. Maar ik vraag me ook af of er überhaupt iemand is die iets krijgt. Er stond ook bij dat als je er niets meer van hoorde, dat je dan niet gewonnen had. Makkelijk is dat. Zo kan ik ook "win"acties houden...

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dit geldt natuurlijk niet voor alle klanten die een prijs gewonnen hebben. Ik neem aan dat je zelf ook snapt dat we niet doen alsof we prijzen weggeven 😅

Uit navraag blijkt dat het in sommige gevallen niet goed gegaan is, en men bovenstaande melding die Noordzee deelde te zien kreeg, terwijl er dan nog een definitieve bevestiging van het winnen van een prijs moest volgen. Dat is super zuur, niet de bedoeling natuurlijk en dat nemen we mee. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 14, 2026

Zelf begreep ik dat eigenlijk meteen wel ​@Alexandra van KPN . Want ook ik had zo'n melding ontvangen. Net als jouw collega Jasper. En dat leek mij toen meteen al onrealistisch. 

Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat heel veel klanten op een prijs rekenen na zo'n melding.