Skip to main content

KPN Voor Jou in december: De Attentkalender is er weer!

• December 1, 2025
  • 221 reacties
  • 4307 keer bekeken
Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

December staat weer voor de deur en dat betekent: tijd voor gezelligheid én verrassingen!
Net als vorig jaar hebben we ook dit jaar weer de Attentkalender voor je klaarstaan. Alle 31 dagen van december kun je in de MijnKPN app een vakje openen met een verrassing. Gewoon, omdat we blij met jullie zijn!

Wat is de Attentkalender?🎄

Met de Attentkalender maken we december extra feestelijk!

Van 1 t/m 31 december vind je elke dag een nieuwe verrassing in de MijnKPN app. Van leuke extra’s tot entertainment, acties en kleine attenties: elke dag iets om je even mee te verrassen.

Hoe werkt het?

1. Open de MijnKPN app

2. Ga naar het tabblad “Voor Jou

3. Klik op het tabblad “Kalender

Tip: Heb je een dag gemist? Geen probleem, je kunt de vakjes alsnog openen: maar de verrassing van die dag blijft uniek!

Open elke dag een cadeautje

Elke dag een verrassing! Check de MijnKPN app of bezoek onze speciale pagina: Attentkalender van KPN en open elke dag een nieuw vakje.

Laat je ons weten wat je ervan vindt?

• Ga jij elke dag een vakje openmaken?
  • Welk vakje heeft jou tot nu toe het meest verrast?

We delen in dit topic gedurende december ook een paar hoogtepunten in dit topic! Laten we er samen een gezellige en feestelijke maand van maken!

Zender van de maand

In december staat 192 TV in het (winterse) zonnetje!

Deze nostalgische zender neemt je mee terug naar de jaren ’60, ’70 en ’80 met unieke clips, tv-optredens en originele Veronica-jingles. Een perfecte manier om je even onder te dompelen in oude tijden terwijl je van je verrassing geniet. Je vindt deze zender op kanaal 113.

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo mis je niks van KPN Voor Jou én blijf je als eerste op de hoogte van nieuwe verrassingen!

Mis niks

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Check je privacy instellingen in de MijnKPN app

Veelgestelde vragen

Moet ik me ergens voor aanmelden?

Nee, iedereen kan meedoen: of je nu alleen internet, alleen mobiel of een combinatie van beide bij ons hebt.

Wat als ik een dag mis?
Je kunt eerdere vakjes alsnog openen, maar alleen op die dag zelf is de verrassing nieuw. De verrassing blijft natuurlijk hetzelfde.

Waarom zijn sommige cadeautjes alleen beschikbaar in de KPN App?

Er zijn een paar cadeautjes die alleen in de KPN App te vinden zijn, omdat je daar een persoonlijke voucher kunt ophalen. Deze vouchers werken technisch alleen via de app.

Wie kan meedoen aan de Attentkalender en de cadeautjes ontvangen?

We hebben een mix van leuke extra’s, winacties, entertainment en exclusieve decembervoordeeltjes: voor alle KPN klanten. Dat geldt dus voor iedereen: of je nu alleen internet, alleen mobiel of een combinatie van beide bij ons hebt.

221 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 1, 2025

Yeah! 🙌
Gelijk geopend, en wat zag ik staan voor de eerste dag: 

Hier ga ik uiteraard gebruik van maken. Superbedankt KPN! 😍😁😘💃🏽👌

JanD
Superuser
  • December 1, 2025

Ik dus ook met mijn 097 datasim, bedankt KPN.

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 1, 2025

Om gebruik van de 5 GB Extra Data te kunnen maken moest ik wel de MijnKPN-app downloaden. 🤐 Dus heb dit nu wel gedaan geheel tegen mijn principes in! 😁

Maar het is geregeld, extra data. 🤗 Heb nog een oud Telfort-abonnement met 0 GB;  

Mijn internetverbruik zal hierdoor alleen maar toenemen. 😁 Maar alleen de komende maand. Wil geen ander abonnement afsluiten. De huidige sim-only abonnementen vind ik teveel qua GB. Tot nu toe is het mij altijd gelukt om met een 0-GB abonnement te leven. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Lijkt mij een prima begin van de maand met extra data.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Inderdaad! ​@Raspberry deelde het al, dank 😁 We trappen de Attentkalender af met 5 GB data voor al onze mobiele klanten! 🎄

Ook vind je achter het vakje van vandaag nog twee leuke dingen:

• Stuur een kaartje op onze kosten via Kaartje2go
  • Of maak gebruik van HBO max met 12 maanden korting

Je vindt ze allemaal in de MijnKPN app en op kpn.com/kalender. Fijne eerste dag van december!

• Nieuwkomer
  • December 1, 2025

Leuk die december kalender alleen jammer dat ik de 5gb extra niet krijg toegevoegd aan me abonnement ik heb mijnkpn app en ik kijk bij mijnbundels maar helaas werkt het niet bij mij.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • December 1, 2025

Je hoeft zelf niets te toe voegen hoor, ​@Gebruiker_1.

Dit cadeautje is automatisch toegevoegd aan je abonnement en is geldig van 1 t/m 31 december 2025. Hier hoef je niets voor te doen. Cadeaubundel op? Dan gebruik je weer je eigen bundel.

Goed om te weten:

• MB’s delen met deze extra data is niet mogelijk
  • Unlimited abonnementen ontvangen de bundel niet: deze abonnementen hebben namelijk al onbeperkte data 
  • Ook geldig voor data only abonnementen.

Meer weten?
Alles staat op onze website: 5 GB extra data

Kun je geen gebruik maken van de extra data?
Geen zorgen: dan hebben we iets anders leuks voor je en december is nog maar net begonnen 😊

KPN doet net alsof ze een geweldige aanbieding hebben, 12 maanden HBO met 50% korting. 

Maar die aanbieding deelt HBO zelf ook op zijn pagina en is dus voor iedereen. 

Zo kan ik ook ‘cadeautjes’ weggeven. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 1, 2025

Ik vind het wel een geweldige aanbieding ​@Zilverdael80. Je kunt het namelijk niet een ieder naar de zin maken! En zo is er altijd wat, of nooit genoeg. 😎

@Raspberry Het gaat niet om of het een goede aanbieding is of niet, dat laat ik voor een ieder in het midden. Het gaat er om dat KPN loopt te pronken met een aanbieding die voor iedereen en zijn moeder telt, of je nou KPN hebt of niet. Het is 1 op 1 gejat van HBO zelf. 

Dat vind ik niet echt netjes. Maar dat is mijn mening

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 1, 2025

Inderdaad, jouw mening, en ik de mijne. 😎

Jasper van KPN
Moderator

HBO is één van onze partners — daar zijn we natuurlijk blij mee — dus van “jatten” is geen sprake. 😊
Meningen kunnen verschillen, en dat is helemaal prima.

Dat HBO zelf een actie aanbiedt, betekent niet automatisch dat wij die actie ook mogen of kunnen aanbieden. In dit geval kan dat wél, en daarom delen we het graag met onze klanten. Veel mensen zijn niet dagelijks bezig met de acties van alle streamingdiensten, en voor hen kan dit juist een leuke en relevante aanbieding zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • December 1, 2025

Ik ben blij met de korting op hbo max! Voor mij is deze korting wel alleen mogelijk via kpn omdat het via hbo max zelf niet mag als je al eerder klant bent geweest. 
Kan ik de sport add-on later via jullie toevoegen zodra de winterspelen en het wielerseizoen begint, en wordt dit dan ook via kpn gefactureerd? Ik weet dat ik geen korting krijg op de sport add-on. 

PPT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Inderdaad! ​@Raspberry deelde het al, dank 😁 We trappen de Attentkalender af met 5 GB data voor al onze mobiele klanten! 🎄

Ook vind je achter het vakje van vandaag nog twee leuke dingen:

• Stuur een kaartje op onze kosten via Kaartje2go
  • Of maak gebruik van HBO max met 12 maanden korting

Je vindt ze allemaal in de MijnKPN app en op kpn.com/kalender. Fijne eerste dag van december!

"Heb je een Unlimited abonnement of alleen KPN Internet (en tv)? Dan staat er een ander cadeautje voor jou klaar" Het andere cadeautje voor mij met unlimited data, dat is dat kaartje2go?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 1, 2025

Lekker dan. De app logt niet in. Na het intoetsen van de toegangscode blijft het hangen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 1, 2025

Ik ontving de mail en zag 12 maanden HBO Max met 50% korting.

Ik dacht dat ga ik doen.

Dat was een teleurstelling, het is alleen de versie met reclame.

En reclame erin, dank je maar geen interesse.

Dus dan maar niet, geen probleem.

Admin: samengevoegd met het centrale topic

Jasper van KPN
Moderator

Kan ik de sport add-on later via jullie toevoegen zodra de winterspelen en het wielerseizoen begint, en wordt dit dan ook via kpn gefactureerd? Ik weet dat ik geen korting krijg op de sport add-on. 

De sport add-on is niet beschikbaar via ons, dus die constructie dat is niet mogelijk. Je kunt het wel zelf toevoegen via HBO zelf.

"Heb je een Unlimited abonnement of alleen KPN Internet (en tv)? Dan staat er een ander cadeautje voor jou klaar" Het andere cadeautje voor mij met unlimited data, dat is dat kaartje2go?

Dat klopt, dat kaartje is dan voor jou mogelijk. En mogelijk is HBO ook voor jou beschikbaar.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • December 1, 2025

HBO, zoals ik al vermelde, alleen de reclame versie.

Misschien komt het deze maand nog, ik blijf hopen.

HBO Standaard.

Helaas nu nog € 11,99 per maand.

Als deze 50% korting heeft, dan neem ik hem.😉

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 1, 2025

De huidige sim-only abonnementen vind ik teveel qua GB.

Beter wat teveel dan te weinig ​@Raspberry .

Ik heb er al een paar maal plezier van gehad. 4G/5G internet via de Hotspot voor m'n laptop. En,… m'n televisie! En tijdens gebruik openbaar vervoer (die app werkt niet zonder internet) en met de auto naar ‘onbekende’ plekken navigeren.

Weet je zeker dat je niet wat voordeliger uit bent?

Ter overweging:

8 GB data, onbeperkt bellen/sms. Voor € 18,50.

Heb je thuis KPN Internet dan ook nog € 2,50 korting + gratis (!) verdubbeling naar 16 GB. Dus € 16,--.

Verder: gratis pluspakket (t.w.v. € 9,99) bij tv en verder keuze uit gratis ESPN Compleet (t.w.v. € 14,99) of Netflix Basis of 1Password.

Of je neem Simyo (budget tak van kpn zeg maar).

2 GB (zet wel ook data plafond aan, anders betaal je daarboven iets van € 0,15 per MB!), 400 minuten/sms voor € 7,-- eerste jaar, Daarna € 7,50.

Met thuis KPN Internet gratis 2 GB extra!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 1, 2025

Het HBO abonnement kan wel via KPN. Dat deel betaal je via je kpn factuur.

De Sport Add-on kun je toevoegen via HBO zelf. Dit wordt apart afgeschreven van je IBAN via HBO zelf. ​@Rick_1985 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 2, 2025

Nu moet ik vandaag toevallig al naar de stad, maar ik heb nu een extra reden: Even buurten bij de KPN winkel voor het ophalen van "Het melkmeisje".

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ook vandaag hebben we iets leuks voor je klaar staan in de Attentkalender! Inderdaad, dat is een goede extra reden ​@Noordzee 😁

In samenwerking met het Rijksmuseum hebben we een hele toffe legpuzzel gemaakt: Het ‘Melkmeisje van nu’! En vandaag kan je er een ophalen in de KPN Winkel in jouw buurt! Wees er snel bij want op=op..

En hou ook maar een oogje op onze community, want wij hebben ook nog iets leuks voor je vandaag 😉

Is ‘ie niet gaaf?!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 2, 2025

Leuk zoekplaatje ook. Er zit zelfs een DSL aansluiting nu in de woning van het melkmeisje.

En de Nachtwacht en Louis was iedereen natuurlijk al opgevallen.

Saillant detail. Melkmeisje is van Johannes Vermeer, Nachtwacht van Rembrandt van Rijn.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 2, 2025

We hadden vandaag afspraak in Winschoten, welnu even via de Roskildeweg gereden om, jawel, de puzzel even op te pikken!! Alleraardigste medewerker. Wat een leuke puzzel. Cool ook dat oranje glasvezel stukje aan de wand…

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 2, 2025

Ah! Ik zie nu zelfs een smartphone op tafel! En ze heeft ook nog eens smartwatch om.😁

En oortjes in.

Het modem en de SuperWiFi is ook gespot.