Skip to main content
Vraag

Google Pixel Watch en powerbank niet meer aan te vragen via MyActions

• July 2, 2026
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Betreft verlenging abonnement binnen de actieperiode tot en met 28 juni, Google pixel pro 10 XL

Pixel watch en powerbank gratis via My actions is niet meer aan te vragen wegens 'limiet bereikt'

Geen contact mee te krijgen.

Ik heb op tijd besteld. KPN geeft aan dat registreren kan tot 12 juli, maar de actiepagina geeft nu al een foutmelding dat de periode voorbij is. Graag een handmatige goedkeuring.

3 reacties

• Nieuwkomer
  • July 2, 2026

Ik heb hetzelfde probleem: ik heb een e-mail van KPN ontvangen waarin staat dat ik me nog tot 12-07-2026 kan registreren, maar op de 'myactions'-webpagina is dit niet mogelijk.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 5, 2026

Kleine update voor de moderators: Ik heb zojuist via 'My Actions' een standaard afwijzing gekregen met de melding 'op = op'. Er wordt volledig voorbijgegaan aan het feit dat KPN zelf 12 juli als deadline communiceert. Ik hoop dat een moderator dit intern kan escaleren naar de juiste afdeling, want dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi ​@MelanieK666, en ​@chabyp, welkom hier! Wat zuur dat jullie de watch en powerbank niet meer kunnen aanvragen.

De acties die via MyActions lopen zijn acties die vanuit de fabrikant zelf georganiseerd worden. KPN is daarin geen factor los van het feit dat je het toestel bij ons aanschaft. De fabrikant bepaalt de voorwaarden van de actie. Als je de actievoorwaarden opent, op de MyActions pagina, zie je daarin ook staan dat de registratieperiode inderdaad loopt tot en met 12 juli. Maar tevens staat daar:

De Actie is geldig totdat de voorraad van de Deelnemende Producten is uitgeput, voor aankopen in Deelnemende Winkels in Nederland.

En die bepaling gaat voor op de bepaling over de registratiedatum. Als er niet meer producten zijn, kan je niet meer registreren. Er is immers niets meer om op te sturen. En dat geeft de actiepagina ook aan met de melding Limiet bereikt.

Daar kunnen wij inhoudelijk niets aan veranderen. Wel zal ik feedback indienen om onze webpagina te laten aanpassen zodat de actie daar ook als verlopen wordt aangegeven.