Skip to main content
Vraag

Graag ontvang ik de factuur van mijn iPhone 17 inclusief BTW

• November 21, 2025
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kan alleen berichten vinden van 2 jaar of ouder over dit onderwerp.
Graag wil ik een btw factuur van de aankoop van mijn iphone 17 pro max.
Ik heb ook gebeld met de klantenservice van KPN en die kon mij niet helpen.
Als ik inlog met bestelnummer en postcode zie ik ook geen factuur.

6 reacties

• November 21, 2025

Heb je het toestel al ontvangen? 

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025

Hoi ​@karin09, goede vraag! Ik heb eigenlijk dezelfde vraag en die is voor mij ook nog steeds onbeantwoord. 

Wij hebben in 2024 ook een toestel met krediet toegevoegd aan abonnement. In de mails is echter nergens een toestel factuur te vinden met eventueel de BTW. Alleen een contractsamenvatting zoals hieronder, maar dat is niet een factuur met het complete toestelbedrag. 

Ik had in juli dit jaar al eens op Twitter in DM gevraagd om factuur van toestel, maar kreeg toen contractovereenkomst gestuurd:

Toen maar even gelaten voor wat het was, maar toch ook even gebeld. Aardige medewerker, maar helaas kon hij ook niet factuur van het toestel vinden. Zijn verklaring was dat dit alleen bij zakelijke abonnementen kan. 

Vreemd is dan wel onderstaande topic, waar Shyrin aangeeft dat een aankoopbon wel standaard meegeleverd wordt. Dat lijkt niet (meer?) te kloppen. Ik ben dan ook wel benieuwd hoe het zit.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 22, 2025

Heb je het toestel al ontvangen? 

ja en ik heb ook een factuur, maar daar staat de btw niet vermeld van de telefoon
Wel de 21% van de thuiskopieheffing 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 22, 2025

Hoi ​@karin09, goede vraag! Ik heb eigenlijk dezelfde vraag en die is voor mij ook nog steeds onbeantwoord. 

Wij hebben in 2024 ook een toestel met krediet toegevoegd aan abonnement. In de mails is echter nergens een toestel factuur te vinden met eventueel de BTW. Alleen een contractsamenvatting zoals hieronder, maar dat is niet een factuur met het complete toestelbedrag. 

Ik had in juli dit jaar al eens op Twitter in DM gevraagd om factuur van toestel, maar kreeg toen contractovereenkomst gestuurd:

Toen maar even gelaten voor wat het was, maar toch ook even gebeld. Aardige medewerker, maar helaas kon hij ook niet factuur van het toestel vinden. Zijn verklaring was dat dit alleen bij zakelijke abonnementen kan. 

Vreemd is dan wel onderstaande topic, waar Shyrin aangeeft dat een aankoopbon wel standaard meegeleverd wordt. Dat lijkt niet (meer?) te kloppen. Ik ben dan ook wel benieuwd hoe het zit.

Via de kpn app en dan naar facturen staat bij mij een aparte factuur voor de telefoon.
Maar het btw bedrag van de telefoon staat er niet bij…

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 22, 2025

Via de kpn app en dan naar facturen staat bij mij een aparte factuur voor de telefoon.

​@karin09 Ik zie die ook, maar dat is alleen het bedrag wat je bij bestellen hebt bijbetaald. Of heb je ‘m toen in 1x afgetikt en geen krediet?

Ik zie op die factuur ook geen BTW, vraag me ook wel af waarom dat is. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 25, 2025

​@karin09 Ik zie die ook, maar dat is alleen het bedrag wat je bij bestellen hebt bijbetaald. Of heb je ‘m toen in 1x afgetikt en geen krediet?

Ik zie op die factuur ook geen BTW, vraag me ook wel af waarom dat is. 

ja klopt in 1 keer betaald:

ja, in 1 keer betaald. 

zie pagina 2, daar staat dat kpn geen btw berekend heeft ….