Skip to main content
Beantwoord

Gratis snelheidsverhoging tot 1 Gbit/s verdwenen na upgrade met Soundbox

• June 27, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ruim een jaar geleden Gratis snelheidsverhoging tot 1 Gbit/s ontvangen als trouwe klant KPN. Omdat ik de KPN Soundbox wilde moest ik mijn ik mijn abonnement vernieuwen. Ben blij met mijn KPN Soundbox!

Alleen is mijn trouwe klant voordeel verdwenen, terwijl ik nu nog langer klant ben dan vorig jaar. Heel bijzonder. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Beschouwer, wat leuk om te lezen dat je blij bent met je nieuwe Soundbox! 

Wat betreft je gratis snelheidsverhoging; dit klopt. We hebben het ook uitgelegd in het topic over de gratis snelheidsverhoging. Je kunt de gratis snelheidsverhoging zien als extraatje bij je oude abonnement, dat was daaraan verbonden. Als je je abonnement aanpast, dan ontvang je daarna de snelheid die hoort bij jouw nieuw gekozen abonnement. 

Aangezien je je trouwe klant voordeel noemt: Gaat het enkel om de gratis snelheid die je nu kwijt bent, of mis je ook andere dingen? Als je meerdere abonnementen bij ons hebt, kan je gebruik maken van Combivoordeel. Dat kan je gemakkelijk zelf aanzetten via de MijnKPN app!

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 27, 2025

Je hebt een nieuw abonnement met de daarbij behorende voorwaarden en prijzen. Alles wat met het oude abonnement te maken had is vervallen. De prijzen van het huidige abonnement zijn iets lager dus onder de streep zal het niet zoveel schelen denk ik.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Beschouwer, wat leuk om te lezen dat je blij bent met je nieuwe Soundbox! 

Wat betreft je gratis snelheidsverhoging; dit klopt. We hebben het ook uitgelegd in het topic over de gratis snelheidsverhoging. Je kunt de gratis snelheidsverhoging zien als extraatje bij je oude abonnement, dat was daaraan verbonden. Als je je abonnement aanpast, dan ontvang je daarna de snelheid die hoort bij jouw nieuw gekozen abonnement. 

Aangezien je je trouwe klant voordeel noemt: Gaat het enkel om de gratis snelheid die je nu kwijt bent, of mis je ook andere dingen? Als je meerdere abonnementen bij ons hebt, kan je gebruik maken van Combivoordeel. Dat kan je gemakkelijk zelf aanzetten via de MijnKPN app!

• June 30, 2025

Alleen klanten met een oud abonnement krijgen zo'n gratis verhoging. Deze klanten betalen meestal behoorlijk veel doordat de prijs van het abonnement elk jaar omhoog gaat door de inflatiecorrectie. Voor een klant die vele jaren niets aan het abonnement verandert kan de prijs zo behoorlijk oplopen. 

Jij hebt nu een nieuw abonnement. Daarbij vervalt alles van het oude abonnement. Maar je betaald ook minder waarschijnlijk. Als je de extra kosten voor de soundbox niet meerekent.