Skip to main content
Vraag

Groot verschil tussen kosten nieuw abonnement en verlengen huidig abonnement

• 3 januari 2025
  • 6 reacties
  • 350 keer bekeken

Ik ben al jaren vaste klant bij KPN (Internet en TV). Nu zie ik, dat als ik een nieuw abonnement zou afsluiten, veel goedkoper uit ben, dan mijn huidige abonnement. Maar omdat ik al een abonnement heb, kan ik alleen verlengen. En dan kom ik op hetzelfde bedrag uit als wat ik nu betaal, ik krijg alleen een tijdelijke (marginale) korting. Ik voel me op deze manier niet echt gewaardeerd als vaste klant, want in mijn geval gaat het om een verschil van bijna 19 euro per maand. Kunnen jullie een beter aanbod doen voor het verlengen van mijn huidige abonnement?

6 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • 1843 reacties
  • 3 januari 2025

@YvdHurk  de vaste klanten hebben indertijd ook een korting gehad, dus als je al wil verlengen kun je het bij de klantenservice proberen om wat voordeeltjes te verkrijgen als je al wil verlengen.

Pas er wel op dat je een heel nieuw contract krijgt en je eventuele voordeeltjes van je huidige contract kwijt raakt.

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1011 reacties
  • 3 januari 2025

Hoi ​@YvdHurk ik kan mezelf goed voorstellen dat je benieuwd bent of KPN iets anders voor je in de aanbieding heeft. Je zult hiervoor weer zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. Het maakt daarnaast ook niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. 

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Dit is namelijk een plek waar klanten elkaar helpen. 

Advies = (weer) zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36645 reacties
  • 3 januari 2025

Hallo ​@YvdHurk ,

Wat betaal je nu voor internet en TV? Goedkoper dan 55 euro gaat het nooit worden. 

Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 6 januari 2025

Goedenavond ​@YvdHurk, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Zie dat je al enkele goede reacties hebt mogen ontvangen vanuit onze Community en hoop dat je daar alvast iets aan hebt gehad! 

We bieden niet standaard een verlengkorting aan. Elke klant krijgt bij aanvang een welkomstkorting. Als we dit ook bij verlengen vaker bij alle klanten zouden doen, dan zou je dit uiteindelijk weer terugzien in de abonnementsprijzen, en dat willen we natuurlijk niet.

Wel zijn we steeds bezig om ons netwerk stabiel én veilig te houden. Daarnaast hebben we voor vaste klanten elke maand de KPN Voor Jou extraatjes. Die lichten we elke maand uit in onze Community. En heb je meerdere abonnementen bij ons, dan krijg je bijvoorbeeld ook Combivoordeel zo lang je deze abonnementen hebt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36645 reacties
  • 12 januari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@YvdHurk ,

Wat betaal je nu voor internet en TV? Goedkoper dan 55 euro gaat het nooit worden. 

Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement goedkoper te maken door over te stappen op KPN TV+. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

@YvdHurk 

Heb je dit inmiddels al geprobeerd? 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 maart 2025

Ik heb dit dus geprobeerd, omdat ik tegen het zelfde aan liep (oude hussel is veel duurder dan het nieuwe kpn internet) maar wat schets mijn verbazing. Nadat ik deze link gevolgd heb krijg je indd een netjes aanbod om om te zetten. Dit bevestigde ik netjes en kwartier later krijg ik de bevestiging van een compleet ander contract / deal.   PAS OP! Want het is dus niet wat je ziet op de pagina maar dus het oorspronkelijke aanbod wat wordt gewoon verlengt en dan ook nog eens voor 24 maanden. morgen maar weer even bellen met kpn!

want dit is schandalig. 

Reageer