Skip to main content
Beantwoord

HBO proefabonnement opgezegd en nu vervalt Entertainmentkorting

• January 22, 2023
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

HBO MAX nu tijdens proef opgezegd. Maandfactuur wordt 5 euro duurder doorhusselkorting, strange.  e.e.a klopt dus niet.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Ik zie al waar het verschil vandaan komt. De korting voor HBO loopt tot 23 januari. Op de factuur is echter tot 4 februari in rekening gebracht. Daar is nog een gedeelte in rekening gebracht zonder de korting. Ik zie dat je HBO inmiddels hebt stopgezet. Er volgt een correctie voor het teveel in rekening gebrachte gedeelte van HBO. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Pierre4, heb je naast HBO nog een andere zenderpakket waar entertainmentkorting op van toepassing is? Heb je dat niet namelijk dan vervalt de €5,00 korting die aan het entertainmentvoordeel gekoppeld is. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 25, 2023

Hallo @Pierre4, heb je naast HBO nog een andere zenderpakket waar entertainmentkorting op van toepassing is? Heb je dat niet namelijk dan vervalt de €5,00 korting die aan het entertainmentvoordeel gekoppeld is. 

Hallo Jeroen,  GEEN entert. korting, alleen HBOmax geprobeerd en weer uitgezet en nu stond op mijn factuur + 5 euro maar korting bij aanvang nooit gehad. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 26, 2023

Ik zie al waar het verschil vandaan komt. De korting voor HBO loopt tot 23 januari. Op de factuur is echter tot 4 februari in rekening gebracht. Daar is nog een gedeelte in rekening gebracht zonder de korting. Ik zie dat je HBO inmiddels hebt stopgezet. Er volgt een correctie voor het teveel in rekening gebrachte gedeelte van HBO. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 26, 2023

Dank je wel Jeroen. Ik wacht volgende factuur af.