Dag,
In jullie portaal staat mijn huidige en juiste adres, maar op de factuur staat nog steeds mijn oude adres.
Hoe kan ik dit aanpassen?
Dank voor jullie hulp,
Met vriendelijke groet
Julie
Dag,
In jullie portaal staat mijn huidige en juiste adres, maar op de factuur staat nog steeds mijn oude adres.
Hoe kan ik dit aanpassen?
Dank voor jullie hulp,
Met vriendelijke groet
Julie
Goedemiddag
Met onze portaal bedoel je de MijnKPN omgeving? Maar dat is natuurlijk vreemd dus goed dat je hier melding van maakt, ik werp hier graag een blik op. Zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Mocht het hier om je mobiele abonnement gaan dan kun je je 06 nummer invullen bij de persoonlijke opmerkingen!
Goedemiddag
Dank voor uw antwoord. Ik heb mijn forumprofiel aangevuld.
Ik hoor graag wat de vervolgstappen zijn om dit snel aan te passen.
Met vriendelijke groet.
Dankjewel voor het aanvullen van je profiel
Ik ben meteen eens gaan kijken en in onze systemen staat alles gelukkig goed. Maar ik zie ook je meest recente factuur en daar staat je oude adres nog op vermeld. Daarom heb ik een ticket ingeschoten voor een back office met het verzoek om hier eens naar te kijken zodat je voortaan op de factuur en in MijnKPN het juiste adres te zien krijgt!
Beste
Zou je een update kunnen geven van de status van dit ticket?
Op de factuur voor de maand mei staat nog steeds mijn oude adres vermeld.
Alvast bedankt voor de update.
Met vriendelijke groet
Julie
Goedemorgen
Hoi
Goedemorgen
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.