Skip to main content
Beantwoord

Hierbij zeg ik mijn abonnement op

• May 15, 2026
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Geachte KPN,

Hierbij zeg ik mijn Internet Thuis-abonnement per direct op wegens de wijziging van de algemene voorwaarden per 1 juni 2026. Ik ga niet akkoord met deze wijzigingen en maak daarom gebruik van mijn recht om het contract kosteloos te beëindigen.

Graag ontvang ik hiervan een schriftelijke bevestiging.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@alikazemi20 . Welkom hier.

Wat spijtig dat je ons wilt verlaten.  Hier bij de community kunnen wij niks voor jou opzeggen. Dat gaat via de klantenservice of middels een overstap.

Ik heb een vergelijkbaar topic voor jou gevonden waarin dit besproken wordt. Mijn advies is om die  even door te lezen. 

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 15, 2026

Hoi ​@alikazemi20 . Welkom hier.

Wat spijtig dat je ons wilt verlaten.  Hier bij de community kunnen wij niks voor jou opzeggen. Dat gaat via de klantenservice of middels een overstap.

Ik heb een vergelijkbaar topic voor jou gevonden waarin dit besproken wordt. Mijn advies is om die  even door te lezen. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@alikazemi20 

Wil je echt opzeggen wegens de wijzigingen in de nieuwe Algemene Voorwaarden, ben dan met de klantenservice op 0800-0402 (of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting).

Spreek dan nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag opzeggen.

Je komt dan direct uit bij de goede medewerker, waarmee je deze opzegging kunt rondmaken.
Zeg daarbij wel duidelijk, dat je kosteloos wenst op te zeggen omdat je niet akkoord gaat met de nieuwe Algemene Voorwaarden van KPN.

Het is wel belangrijk dat je hiervan de speciale mail hebt ontvangen waarin dit staat vermeld.

Zoals moderator ​@Erwin van KPN al schreef, kun je geen opzegging doen via de community van KPN, dit verloopt echt via de klantenservice van KPN (i.v.m. verificatie met de contractant).