Uw chat transcript van 9 december 2022
Digitale Assistent: Hoi! Je chat met de digitale assistent van KPN. Digitale Assistent: Waar kan ik je mee helpen?
Ik: Ik heb de eindfactuur gekregen voor mn mobiel abonnement. Ik kan deze factuur alleen inzien op mijn KPN. Maar ik heb geen MijnKPN meer. Digitale Assistent: Bedoelde je dat je hebt opgezegd maar nog een factuur ontvangt?
Ik: Nee, ik bedoel iets anders
Digitale Assistent: Ah, dan begreep ik je niet goed. Kun je jouw vraag anders stellen?
Ik: Ik heb wel een factuur ontvangen maar kan deze niet meer inzien Digitale Assistent: Factuur bekijken? Je vindt facturen van maximaal 20 maanden geleden in de MijnKPN app. Log gemakkelijk in. En je komt gelijk op de goede plek uit.
Ik: Nee, ik heb geen mobiel abonnement meer en kan dus de factuur niet inzien
Digitale Assistent: Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Als je op een knop hieronder klikt, kan ik je verder helpen. Factuur bekijken? Je vindt facturen van maximaal 20 maanden geleden in de MijnKPN app. Log gemakkelijk in. En je komt gelijk op de goede plek uit.
Ik: Ik heb geen MijnKPN
Digitale Assistent: Dat is niet erg! Heb je zo geregeld.
Ik: Nee, kan niet want ik heb geen mobielnummer meer van KPN
Digitale Assistent: Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Als je op een knop hieronder klikt, kan ik je verder helpen. Dat is niet erg! Heb je zo geregeld.
Ik: Stop maar stomme computer, je begrijpt er niks van
Digitale Assistent: Sorry, ik heb je niet goed begrepen.
Digitale Assistent: Bedoelde je iets anders? Stel dan je vraag opnieuw in andere woorden. Misschien begrijp ik je dan beter. Als je wilt dat een medewerker je verder helpt, klik dan op de knop hieronder.
Ik: Ik wil een medewerker spreken
Digitale Assistent: Bel ons hiervoor op 0800-0402. Spreek je vraag in en
Uw chat transcript van 9 december 2022 (vervolgd)
dan helpen we je verder!Helaas kan ik je niet doorverbinden naar een collega op chat.
undefined: Bedankt dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice.