Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een abonnement opzeggen zonder telefonische bevestiging?

• April 3, 2025
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Beste forumleden,

Ik ben auditief beperkt en communiceer uitsluitend via e-mail. Ik wil mijn internetabonnement bij KPN opzeggen, maar zij geven aan dat dit alleen telefonisch bevestigd kan worden. Dit is voor mij geen optie.

Ik heb al geprobeerd via e-mail contact op te nemen en heb KPN gevraagd om een schriftelijke procedure, maar ze bieden deze niet aan. Ook een brief opsturen is lastig, omdat ze alsnog telefonisch willen bevestigen.

Heeft iemand ervaring met een manier om dit schriftelijk af te handelen, zonder dat er een telefoongesprek nodig is? Ik zou het enorm waarderen als jullie tips of oplossingen hebben.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, Steven

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Steven HBW ,

Opzeggen gaat in eerste instantie via de website: 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen

Regel dat in ieder geval. 

Verder kun je contact hebben met KPN via de Teletolk:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 3, 2025

Hoi ​@Steven HBW 
Hier kun je het opzeggen.
Daarna willen ze je bellen, maar als je daar niet op reageert dan wordt na 3 pogingen alsnog het abonnement opgezegd. (Met een maand opzegtermijn)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2025

Dank voor de reacties! Mijn probleem gaat niet over de opzegging zelf, maar ik wil schriftelijke bevestiging dat mijn KPN e-mailadressen behouden blijven onder de email-only regeling. KPN wil mij bellen, maar ik ben auditief beperkt en kan niet telefonisch communiceren. Heeft iemand ervaring met een manier om dit per e-mail bevestigd te krijgen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 3, 2025

Hallo ​@Steven HBW ,

Opzeggen gaat in eerste instantie via de website: 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen

Regel dat in ieder geval. 

Verder kun je contact hebben met KPN via de Teletolk:

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 3, 2025

Hoi ​@Steven HBW 
Je kunt ook via facebook of X je wensen kenbaar maken.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Steven HBW en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je al wat tips hebt gekregen! Het gebruik van de Teletolk of een berichtje via X of Facebook is ook wat ik zou adviseren. 🙂
Laat je weten of het via die weg wel lukt?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 4, 2025

Met € 7,50 per maand voor e-mail only ben je je voordeel met overstappen wel weer kwijt.