Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een gestorneerd abonnement uit Mijn KPN verwijderen?

• July 2, 2025
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

Hoi, hoe kan ik een gestorneerd abonnement (klantnummer) uit Mijn KPN laten verwijderen? Dank!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@flofloflo, dank voor de extra toelichting. 

Dit kun je zelf met gemak in de Mijn KPN app doen. Klik op de link hieronder om te zien hoe je dit doet. Lukt het zo?

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 2, 2025

Hallo ​@flofloflo ,

Door het abonnement officieel bij KPN op te zeggen. Dan verdwijnt het na afloop van jouw abonnement vanzelf uit jouw overzicht. 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 2, 2025

Het abonnement is nooit ingegaan. Ik had het gecanceld en opnieuw besteld met andere opties. Nu staan beide abonnementen in Mijn KPN. De juiste (tweede) is actief. De gecancelde is niet actief, maar staat er nog wel bij. En zorgt hier en daar voor overbodige meldingen. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 4, 2025

Hi ​@flofloflo, dank voor de extra toelichting. 

Dit kun je zelf met gemak in de Mijn KPN app doen. Klik op de link hieronder om te zien hoe je dit doet. Lukt het zo?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 4, 2025

Hi ​@Alex van KPN , dat is niet helemaal wat ik bedoel. Het staat niet tussen mijn abonnementen. Maar ik krijg bijvoorbeeld een melding op de voorpagina van de app. (“benieuwd naar de status van je bestelling?”)

En het staat onder Profiel > Abonnementen. 

Maar daar heb ik geen mogelijkheid om het te verbergen. 

als ik op “volg je bestelling” klik zie ik alleen maar dit. 

dus mijn vraag is: kan dat weg?

Ik heb al geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik heb ook met de klantenservice gebeld die mij absoluut niet kon helpen want die weten niet “wat in mijn app gebeurt”. Het is jullie app, maar goed. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Dit komt doordat dit abonnement niet is gestart zie ik. Zou ik dit voor je op mogen pakken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Deze gegevens zijn alleen voor mij zichtbaar. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 8, 2025

@Alex van KPN het is nu vanzelf verdwenen 👍

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 10, 2025

@Alex van KPN het is nu vanzelf verdwenen 👍

It's magic! 😉Fijn dat het nu opgelost is, dankjewel voor de terugkoppeling.