Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een mobiel abonnement bij KPN opzeggen?

• August 7, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Hoi ik nog betaal 14€  abonnement OGB en 150min/sms. Elke maand. Hoe kan ik dit opzeggen? 

Beste antwoord door Noordzee

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op jouw Nederlandse nummer op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Wil je nu direct contact? 

Vanuit het buitenland is KPN klantenservice bereikbaar via +31 6 12001200

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 7, 2025

Hallo ​@Marwen ,

Het snelste gaat dat door nu meteen te bellen met 0800-0402. Spreek in “opzeggen” en blijf aan de lijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 7, 2025

Maar ik ben in het buitenland 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 7, 2025

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op jouw Nederlandse nummer op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Houd hierbij rekening met buitenbundel belkosten. Binnen de EU valt het binnen jouw bundel.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 13, 2025

@Marwen 

Is het opzeggen inmiddels gelukt?