Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een toestelverzekering stopzetten?

• September 20, 2026
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Waarom kan ik met een paar klikken een toestelverzekering krijgen, maar is opzeggen zo niet mogelijk?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Kitmid ,

De Toestelverzekering valt, als onderdeel van je abonnement, onder de Extra Opties. Je kunt het in de MijnKPN dan ook uitzetten binnen die categorie. Je kunt het ook stopzetten doormiddel van te bellen naar KPN. De verzekering loopt door tot de laatste dag van de maand waarin is opgezegd.

bron: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/toestel-verzekeren

Hoe kan ik mijn Toestelverzekering opzeggen?

Dit doe je zelf in de MijnKPN app of op kpn.com. Lukt het niet? 

Bel ons dan. De verzekering loopt door tot de laatste dag van de maand waarin je opzegt.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 20, 2026

Hallo ​@Kitmid ,

De Toestelverzekering valt, als onderdeel van je abonnement, onder de Extra Opties. Je kunt het in de MijnKPN dan ook uitzetten binnen die categorie. Je kunt het ook stopzetten doormiddel van te bellen naar KPN. De verzekering loopt door tot de laatste dag van de maand waarin is opgezegd.

bron: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/toestel-verzekeren

Hoe kan ik mijn Toestelverzekering opzeggen?

Dit doe je zelf in de MijnKPN app of op kpn.com. Lukt het niet? 

Bel ons dan. De verzekering loopt door tot de laatste dag van de maand waarin je opzegt.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • September 20, 2026

U kunt de verzekering telefonisch (via 0800-656 5010), per e-mail (kpn.toestelverzekering@chubb.com) of per post (Toestelverzekering, Postbus 8058, 3009 AB Rotterdam) beëindigen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • September 23, 2026

Hi ​@Kitmid, welkom bij onze community. 

Is het inmiddels gelukt om de verzekering op te zeggen met de tips van van Noordzee? Het makkelijkste is om dit in Mijn KPN te doen.