Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik het e-mailadres veranderen waarop mijn facturen krijg?

• January 19, 2024
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

Hoe kan ik het e-mailadres veranderen waarop mijn facturen krijg? Dit kan niet via mijnkpn?

Beste antwoord door JanD

Ik heb 8 weken geleden het e-mailadres gewijzigd in MijnKPN. Ik blijf echter de facturen ontvangen op het oude e-mailadres!

Dan kun je het beste even bellen met 0800 0402 of in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN ingeven, dan komt een modearator er binnenkort op terug @KuipArch 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 19, 2024

Dat kun je in MijnKPN regelen @KuipArch bij de rubriek profiel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2024

Dat kan niet via MijnKPN. Bij het profiel kun je alleen het e-mailadres veranderen waarmee je kunt inloggen op het MijnKPN-profiel. Het e-mailadres waarop ik de factuur ontvang en het e-mailadres vermeldt op de factuur kan daar niet gewijzigd worden!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 19, 2024

Dat is dus het mailadres ook voor de andere zaken, dan alleen inloggen in MijnKPN.

Het mailadres waar je mee inlogt in MijnKPN is het basis adres voor alle communicatie vanuit KPN naar jou toe @KuipArch 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2024

Ik heb 8 weken geleden het e-mailadres gewijzigd in MijnKPN. Ik blijf echter de facturen ontvangen op het oude e-mailadres!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 19, 2024

Dan kun je het beste even bellen met 0800 0402 of in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN ingeven, dan komt een modearator er binnenkort op terug @KuipArch 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @KuipArch. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor? Ik ben erg benieuwd of het inmiddels al gelukt is om het contact e-mailadres te wijzigen. Â