Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik het rekeningnummer voor de betalingen wijzigen?

• May 11, 2026
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

betalingen klant nummer ******** gaan nu vanaf rekening ruiter advies verkoop .

moet gewijgigd worden in n.j.ruiter  ING   **********

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@dakkapel, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Als ik je goed begrijp, werden de facturen eerst afgeschreven van een zakelijke rekening, en wil je dit nu van je privérekening hebben. Het is mogelijk om je rekeningnummer aan te passen via MijnKPN, je kunt er echter ook voor kiezen om een contractovername uit te laten voeren. Je abonnement staat dan niet meer op naam van het bedrijf, maar op jouw eigen naam. Als dat niet de bedoeling is, dan hoeft dat uiteraard niet. Als je dit wél graag zo geregeld wil hebben, dan kan je de stappen volgen op deze pagina: contractovername KPN 

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 11, 2026

Beste ​@dakkapel haal s.v.p. z.s.m. je privegegevens weg uit dit topic.

Dit is een openbaar forum wereldwijd te zien.

Dit ook gemeld bij de forumleiding.

UPDATE:

reeds gedaan door forumleiding.

Binnen je KPNID kun je zelf je bvanknummer aanpassen, mits de tenaamstelling hetzelfde blijft.

@dakkapel 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 14, 2026

Welkom op de community ​@dakkapel, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Als ik je goed begrijp, werden de facturen eerst afgeschreven van een zakelijke rekening, en wil je dit nu van je privérekening hebben. Het is mogelijk om je rekeningnummer aan te passen via MijnKPN, je kunt er echter ook voor kiezen om een contractovername uit te laten voeren. Je abonnement staat dan niet meer op naam van het bedrijf, maar op jouw eigen naam. Als dat niet de bedoeling is, dan hoeft dat uiteraard niet. Als je dit wél graag zo geregeld wil hebben, dan kan je de stappen volgen op deze pagina: contractovername KPN 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!