Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik internet opzeggen?

internet opzeggen graag telefnr van kpn, oude telefoon kan geen berichten versturen.

Beste antwoord door Noordzee

Raspberry schreef:
appelflap 123 schreef:

Ok bedankt, als het goed is hebben ze het stopgezet.

Gr

Als het goed is, heb je daar een telefoonnummer opgegeven. KPN gaat jou namelijk nog bellen voordat de opzegging daadwerkelijk is doorgevoerd. Sowieso is er een maand opzegtermijn, dus het opzeggen van jouw incasso is geen goed idee. Ook niet storneren, want dat levert alleen maar ellende op.

Persoonlijk zou ik zelf KPN bellen en dan inspreken "opzeggen" en dan aan de lijn blijven. 

Wat ook een goed idee is : een terugbelafspraak inschieten.  Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. 

Bekijk origineel

12 reacties

• 5890 reacties
  • 18 maart 2025

0800-0402

appelflap 123 schreef:

oude telefoon kan geen berichten versturen.

?

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 18 maart 2025

als ik bel dan moet ik intypen wat ik wil vragen, ik kan niet bellen en tegelijk een bericht in typen ! Dus niet te bereiken met telefoon.

• 5890 reacties
  • 18 maart 2025

Toevallig heb ik onlangs nog eens gebeld met dit nummer ( dat was lang geleden en helaas geen goede uitkomst ! ).
Het systeem vraagt om een steekwoord te roepen, ipv typen ( dat kan ook helemaal niet op mijn “vaste” lijn ).
Wat is de tekst die je hoort ?

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 18 maart 2025

Waardeloos dat je niemand aan de telefoon kan krijgen, altijd die waardeloze computer stemmen.

• 5890 reacties
  • 18 maart 2025

Als je roept “opzeggen” (oid) dan komt het (toch) wel goed ws.

Maar ik ben het wel met je eens, het aangaan van een abonnement kan heel eenvoudig via het toetsenbord en bij opzeggen kom je in een belcomputer, daar vind ik wel wat van.
( mede daarom ben in nu bezig om mijn laatste dienst bij kpn te laten vervallen )

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1004 reacties
  • 18 maart 2025

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 18 maart 2025

Gr

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1004 reacties
  • 18 maart 2025

Als het goed is? Je moet het wel zeker weten. Zolang je geen opzegbevestiging ontvangen hebt, is er, nog, niets, opgezegd. Dit toch echt in de gaten houden ​@appelflap 123 als je binnen een week de bevestiging niet hebt. Uiteraard moet je het zelf weten. 🙂

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 18 maart 2025

Ok Rasberry, ik zal het in de gaten houden, mijn incasso voor internet heb ik opgezegd er wordt dus niets meer betaald ! Heb nog geen bevestiging gekregen. Digitenne heb ik hetzelfde mee gedaan. Ze kunnen niets meer van mijn rekening afhalen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36553 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2025
Raspberry schreef:
appelflap 123 schreef:

Gr

Als het goed is, heb je daar een telefoonnummer opgegeven. KPN gaat jou namelijk nog bellen voordat de opzegging daadwerkelijk is doorgevoerd. Sowieso is er een maand opzegtermijn, dus het opzeggen van jouw incasso is geen goed idee. Ook niet storneren, want dat levert alleen maar ellende op.

Persoonlijk zou ik zelf KPN bellen en dan inspreken "opzeggen" en dan aan de lijn blijven. 

Wat ook een goed idee is : een terugbelafspraak inschieten.  Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. 

• Auteur
  • Helper
  • 31 reacties
  • 20 maart 2025

Bij mijn abonnementen staat internet er niet meer bij, Digitenne nog wel. Dat had ik ook opgezegd.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@appelflap 123, welkom op onze community! Heb je mijn telefonische collega's in de tussentijd nog gesproken? Ik denk dat het t handigst is dat zij even met je meekijken of dit goed loopt zo!

Reageer