Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik KPN Pack opzeggen?

• January 1, 2024
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Hoi,

Kan iemand mij duiden hoe ik KPN pack kan opzeggen?

Ik heb voor de rest geen andere KPN producten, via de app kom ik iets verder en kan ik bijvoorbeeld de antivirus die er gratis bij zit opzeggen of extra e-mailaccounts aanvragen. Maar opzeggen of noch online, noch via de app mogelijk.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, dat ging niet heel soepel dus @LaRichy 😬

Mocht je er nog niet uit zijn gekomen: er is naast de KPN klantenservice, ook nog een XS4all klantenservice waar je hiermee terecht kunt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 1, 2024

Hallo @LaRichy ,

Ik adviseer je om via 0800-0402 de opzegging te doen. Morgen vanaf 8.00 daarvoor weer open. 

Er zijn ook alternatieven, maar dan duurt het allemaal wat langer: https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2024

Leuk zo'n bandje…

Wat wil u doen:

"Opzeggen XS4ALL Pack"

Ok, wilt u een extra zenderpakket opzeggen, ja of nee:

"Nee"

Ok, we hebben u een sms gestuurd om een extra zenderpakker op te zeggen, de verbinding wordt nu verbroken.

Nu ff kwartiertje wachten op iemand aan de telefoon.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2024

Hmm, dat ging niet heel soepel dus @LaRichy 😬

Mocht je er nog niet uit zijn gekomen: er is naast de KPN klantenservice, ook nog een XS4all klantenservice waar je hiermee terecht kunt!

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2024

Dat is me na anderhalf uur bellen ook duidelijk geworden. Uiteindelijk is het gelukt. 

Tnx