Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen bij verhuizing naar het buitenland?

• July 7, 2025
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

Chrima2024
Nieuwkomer

Hallo

ik ben een geruime tijd al bezig met kpn om de abbo op te zeggen vanwege verhuizing buitenland. 

ik krijg telkens weer iets anders gezegd. Nu heb ik veel kosten gemaakt voor t bellen vanuit buitenland naar kpn. 

t zou netjes zijn als ik daar een vergoeding voor krijg. Zo kan ik ook verdienen. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Chrima2024 

Welkom op de community van KPN.

Leuk dat je verhuist naar het buitenland, en je dus een nieuw begin gaat maken.
Verhuizen naar het buitenland, valt onder emigreren bij KPN, en daarvoor is ook een speciale webpagina voor aangemaakt.

Hier vindt je ook een speciaal online formulier die je dan dient in te vullen, met daarbij de gevraagde documenten.
Na het versturen van dit online formulier krijg je binnen een week een bevestiging per e-mail, met daarin de einddatum van je contract bij KPN.

Het opzeggen van je contract bij KPN bij emigreren naar het buitenland, verloopt dus via dit online formulier, en dus niet via de klantenservice van KPN, dat had ook door één van de medewerkers gezegd moeten worden richting jouw.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit bij het online formulier: Ik ga emigreren. Wat moet ik doen?

De kans is heel klein, dat KPN de gemaakte bel kosten gaat vergoeden.

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Chrima2024 

Welkom op de community van KPN.

Leuk dat je verhuist naar het buitenland, en je dus een nieuw begin gaat maken.
Verhuizen naar het buitenland, valt onder emigreren bij KPN, en daarvoor is ook een speciale webpagina voor aangemaakt.

Hier vindt je ook een speciaal online formulier die je dan dient in te vullen, met daarbij de gevraagde documenten.
Na het versturen van dit online formulier krijg je binnen een week een bevestiging per e-mail, met daarin de einddatum van je contract bij KPN.

Het opzeggen van je contract bij KPN bij emigreren naar het buitenland, verloopt dus via dit online formulier, en dus niet via de klantenservice van KPN, dat had ook door één van de medewerkers gezegd moeten worden richting jouw.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit bij het online formulier: Ik ga emigreren. Wat moet ik doen?

De kans is heel klein, dat KPN de gemaakte bel kosten gaat vergoeden.

Chrima2024
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2025

Ik heb alles gedaan zoals t hoort. Abbo s zijn opgezegd. Maar ik heb dus veel moeten bellen naar klantenservice vanuit buitenland, dus genoeg belkosten. En die belkosten wil ik vergoed krijgen

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ik heb alles gedaan zoals t hoort. Abbo s zijn opgezegd. Maar ik heb dus veel moeten bellen naar klantenservice vanuit buitenland, dus genoeg belkosten. En die belkosten wil ik vergoed krijgen

Hoi ​@Chrima2024 

De bel kosten die je hebt gemaakt om naar KPN (vanuit het buitenland) te bellen, worden in principe nooit vergoed, die kosten zijn helaas voor eigen rekening.

Je zou het nog kunnen proberen door een officiële klacht in te dienen, met daarin een goed onderbouwend verhaal, waarom je graag deze bel kosten vergoed wil hebben.
Klik op de volgende link, en je komt direct uit op het online klachtenformulier: Klachtenformulier

De afdeling klachten zal dan je verhaal bestuderen, en daar een beslissing over nemen.
De uitslag wordt dan met je gedeeld.

Chrima2024
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2025

Michel dank je wel voor je hulp

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Chrima2024 

Ik heb je graag mogen helpen.
Nog een hele mooie tijd op je nieuwe woonadres in het buitenland.