Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn welkomstcadeau PlayStation 5 aanvragen?

• April 30, 2025
  • 4 reacties
  • 858 keer bekeken

Ik heb bij het afsluiten van mijn kpn abonnement gekozen voor de ps5 als welkoms cadeau.

Als het goed is ontvang ik deze week mijn voucher, hierover gister contact gehad met de kpn helpdesk.

Ik begreep dat ik vervolgens de ps5 kan bestellen via de website:

https://kpn.dailydownload.nl

Deze website lijkt echter niet meer te werken.

Is deze tijdelijk down of permanent? En hoe moet ik dan straks mijn ps5 bestellen?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Update, het is opgelost en de shop om je welkomstcadeau te bestellen (zoals de Playstation) werkt intussen weer! 😊

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@Yanni, de pagina om je welkomstcadeau te kiezen werkt inderdaad op het moment niet, dat hoort niet zo natuurlijk. Dank voor het melden!

Het is intussen bij ons bekend en er wordt aan gewerkt om het te herstellen. Ik verwacht voorzichtig dat 't gauw opgelost wordt, probeer het later nog eens.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Update, het is opgelost en de shop om je welkomstcadeau te bestellen (zoals de Playstation) werkt intussen weer! 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 30, 2025

Bedankt voor de snelle reactie. 

Ik heb nu sinds enkele weken een abonnement via KPN en ben tot nu toe iedere keer heel netjes en correct te woord gestaan en ben steeds snel  geholpen.  Mijn complimenten :-). Ik heb dit bij andere providers wel is heel anders meegemaakt. 

Fijne dag nog!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ah wat goed, wat fijn om te lezen ​@Yanni 😊 Fijne dag, en je weet ons hier te vinden als er iets is.