Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik overstappen van XS4all naar KPN? Wat kan ik behouden?

• December 31, 2024
  • 30 reacties
  • 1538 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • July 16, 2025

Ik lees net even terug en zie onderstaand;

Ik heb nu een mail van xs4all ontvangen met bevestiging van beëindiging van dat abonnement, maar daar staat bij dat na zes maanden de mailadressen worden opgeheven.

Hoe zit dat? Is dat echt zo of is dit een standaardmail die gestuurd word bij opzegging?

Hieruit maak ik op dat die helpdeskmedewerker jouw XS4ALL abonnement be-eindigd heeft, dat had niet moeten gebeuren…..

Ik heb in april mijn XS4ALL abonnement via de beroemde link van ​@Noordzee :

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

omgezet naar een KPN superfiber 1 abonnement en bovenstaande email van XS4ALL omtrent be-eindiging nooit ontvangen!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dan zou je @xs4all.nl emailadres  gewoon moeten blijven werken, dit is namelijk als alias gekoppeld aan een KPN emailaccount welke nu onder jouw KPN abonnement zou moeten vallen.

Voor zekerheid maar even bellen (0800-0402).

Dit adviseer ik ook ​@Misjavw. Als je een opzegging binnen hebt dan gok ik dat er geen verlenging is aangevraagd, dus telefonisch contact is dan de volgende stap. 
Je kunt ook een belafspraak met ons maken, dan word je gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt.

• Auteur
  • Topper
  • July 20, 2025

Update: Ik heb contact gehad met KPN en de @xs4all mailadressen waren inderdaad nog niet gemigreerd naar mijn KPN. De medewerker heeft dit alsnog aangepast en nu zijn ze ondergebracht bij mijn KPN mail accounts.

Dank voor alle hulp en advies.

• Helper
  • September 9, 2025

Ik heb hier zelf voor een kennis die nog een XS4ALL/KPN abonnement heeft en mogelijk deze migratie ook wil laten uitvoeren nog een vraag. Ik heb nog een aanvullende vraag m.b.t. het KPN TV platform.

Wat gebeurd er met de reeds gemaakte TV opnames en ingeplande TV opnames die nog met het Interactieve Televisie abonnement bij XS4ALL/KPN zijn gemaakt / ingesteld. Zijn deze reeds gemaakte TV opnames en ingeplande TV opnames na de migratie van XS4ALL/KPN naar KPN automatisch beschikbaar onder het nieuwe KPN TV+ platform?

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 9, 2025

Zeker! Aan eventuele opnames of nog geplande opnames veranderd helemaal niks! Hier hoef je dus geen zorgen om te maken.