Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik voor een aangekochte TP link switch het aankoopbedrag retour krijgen?

• May 30, 2025
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

zijksnor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

ik heb bij mijn installatie eenĀ  tp link 5 port gigabit gekocht op aanraden van de KPN monteur.

Ik zie af van mijn aanschaf en ging naar de winkel om deze binnen 14 dagen te retourneren maar de winkel kon mij niet helpen en verwees mij weer naar de helpdesk, die konden er ook niks mee en stuurde me terug naar de winkel.. zucht van kluitje naar kastje in het riet

hoe krijg ik mijn geld terug ??

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• May 30, 2025

Hallo ​@zijksnorĀ 

Ā 

Vreemd dat de KPN winkel het niet wil terugnemen, volgens de website zou dat wel zo moeten, heb je wel de factuur of het bonnetje meegenomen?

Ā 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als je m online hebt gekocht via onze webshopĀ apparatuurvoorthuis.kpn.com/Ā kun je hun retourproces gebruiken.

Retour sturen
Als klant van KPN heb je het recht om je aankoopovereenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van het product te ontbinden. Wanneer je dit product terug wilt sturen gebruik dan de originele verpakking. Bij je pakket vind je een retourformulier. Gebruik dit formulier voor het terug sturen van je pakket.Ā Na ontvangst van het product heb je nog 14 dagen om de ontvangen apparatuur kosteloos aan KPN terug te geven.

Meer informatie
Voor vragen over je bestelling of een goede afhandeling van je retourzending, neem je eerst contact op met Ceva Logistics via 070-301 39 88. Ceva Logistics is te bereiken op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur. Houd jeĀ ordernummerĀ bij de hand, deze vind je in de bevestigings e-mail van de aankoop of op de factuur.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Oh excuus, ik lees net dat je m bij de monteur hebt aangeschaft, dan gelden inderdaad de instructies die ​@GeSpĀ hierboven noemt. Je kunt dan inderdaad met het aankoopbewijs naar de winkel. Hebben ze daar ook gezegd waarom ze je niet konden helpen?

zijksnor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 4, 2025

omdat het niet in de winkel is verkocht ze het niet over de kassa konden terug nemen… artikel bestaat niet in hun voorraadĀ 

zijksnor
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 6, 2025

uiteindelijk toch opgelost en krijg ik het aankoop bedrag per factuur terug 😁

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 9, 2025

Goed om te lezen ​@zijksnorĀ en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt gedeeld! Voor nu nog een mooie avond toegewenst :)