Geachte heer/mevrouw,
Ik ben op zoek naar een oude factuur uit 2019, deze hebben we nodig voor sbn ivm de KOT affaire.
Kunt u ons hieraan helpen.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Lynda Legierse -van Spelden
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben op zoek naar een oude factuur uit 2019, deze hebben we nodig voor sbn ivm de KOT affaire.
Kunt u ons hieraan helpen.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Lynda Legierse -van Spelden
Factuurdatum 24-6-2019 (denk ik).
Kenmerk***
Bedrag € 158,61
Voldaan op 18-02-2021
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Hallo
Als je jouw gegevens (privé) plaatst in het forum profiel kan een KPN moderator ook op zoek gaan. Zet ter verificatie ook de laatste drie cijfers van jouw IBAN en het 06-nummer (indien van toepassing) bij “Persoonlijke opmerkingen”. De gegevens zijn daar alleen zichtbaar voor KPN medewerkers.
Een moderator reageert hier binnen een paar dagen (het is druk).
Als het gaat om verbruikspecificaties zoals gebelde nummers moet ik je teleurstellen. Die informatie mag KPN maar 6 maanden bewaren door de privacy regels (AVG), dus die ontbreken op de factuur uit 2019.
Beste
Helaas, ik heb deselfde probleem - oude facturen zijn niet in MijnKPN.
2022 komt we van perfecte XS4ALL naar KPN ;(
“heb je al gebeld met KPN klantenservice op 0800-0402?” - ja, maar dit is niet XS4ALL, 10min wachten en geen enkele kans. Dit was anders met XS4ALL … Jammer
Kan iemand graag mijn oude facturen van XS4ALL dagen - Jan&Feb 2022 - via email sturen?
In MijnKPN zitten allen facturen begin van Maart 2022
Hallo
Heb je al gekeken in de MijnKPN app? Daar kan je facturen tot 20 maanden geleden ophalen.
Hallo
Heb je al gekeken in de MijnKPN app? Daar kan je facturen tot 20 maanden geleden ophalen.
Bedankt. Werkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.