Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik in contact met KPN zonder telefonisch contact?

• March 9, 2026
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik kan niet bellen op mijn werk maar wil graag contact met KPN.

De chatbot krijg ik de pietjes van.

Hoe kom ik in contact met een medewerker die me verder kan helpen. Mijn vraag is heel eenvoudig.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Rico996 ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

8 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Rico996 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je graag geholpen wilt worden door fysieke medewerker van KPN.
Je kunt dan bellen met 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting of je gaat langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt.

KPN is niet bereikbaar via een “live chat” of per mail.

Maar wie weet kunnen wij jouw gewoon direct helpen hier op de community van KPN!
Wat is je (eenvoudige) vraag??

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 9, 2026

Je kan ook natuurlijk een belafspraak maken met KPN. Als je de link volgt kan je dat onder aan de pagina doen.

Maar misschien kunnen wij als klanten jou wel helpen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 9, 2026

Hallo ​@Rico996 ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Rico996. Welkom op de KPN Community. Ik begrijp dat je graag contact wilt met een medewerker. Als bellen voor jou niet mogelijk zijn, kun je je vraag natuurlijk ook hier op de Community stellen. Daarnaast kun je KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Instagram, Facebook en X, zoals Noordzee hierboven al aangeeft. Daar kun je een privébericht sturen en een medewerker zal je dan verder helpen.

Heb je inmiddels al een antwoord op je vraag gekregen?

Laat het gerust weten, we denken hier ook graag met je mee.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 16, 2026

Hallo ​@Rico996 ,

@Rico996 

Heb je inmiddels contact gehad met KPN? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2026

@Noordzee 

Nee, ik heb besloten dat ik ga overstappen naar ziggo. Die zijn op zijn minst wel via hun eigen app bereikbaar.

Zelfs toen ik bij KPN een klacht indiende met het verzoek om niet gebeld te worden, werd ik gebeld. Ik vind het indrukwekkend. Het is bijna alsof het weer 1980 is en internet nog niet was uitgevonden.

Ik waardeer de optie om KPN via social media te benaderen, maar ik vind het onbegrijpelijk dat ze deze optie niet in hun eigen systeem verwerken.

• March 17, 2026

Helemaal mee eens !
Dat roep ik hier al jaren, zie bv dit : 

En de verwijzingen daar weer in.

NB, ik volgde deze vraag al, ik wachtte eerst de andere reacties af.
Je vroeg om contact zonder te bellen, de eerste reacties gaan over hoe kan bellen of gebeld worden !

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt dat je de moeite neemt om je ervaring hier te delen. Dat is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan. Als je aangeeft niet gebeld te willen worden en dat toch gebeurt. Jammer om te lezen dat je hebt besloten over te stappen naar Ziggo. Hoe dan ook bedankt voor je eerlijke feedback en succes bij je nieuwe provider. 

Wat ik nog wel wil meegeven is dat je in MijnKPN zelf kan instellen op welke manier je tips en aanbiedingen van KPN wilt ontvangen. Denk aan e-mail, sms of telefonisch contact. Je kunt dit aanpassen door in te loggen op MijnKPN en daar je voorkeuren aan te geven onder Privacy en personalisatie.