Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik via de mail in contact met KPN?

• May 28, 2025
  • 9 reacties
  • 274 keer bekeken

Beste,

Ik kan niet praten en heb een email adres nodig voor een vraag echter kan ik deze nergens vinden. Bellen is voor mij door hebt hebben van geen stem al meerdere maanden geen optie. 

Graag hoor ik zsm van jullie. 

Mvg. L. Bremmers 

Beste antwoord door Paul.K

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/online-contactformulier

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• May 28, 2025

Je kunt kpn niet bereiken via e-mail maar wel via een  chat bot

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Je kunt kpn niet bereiken via e-mail maar wel via een  chat bot

Dit gaat niet want de chatbot laat me weer bellen of hierheen sturen dus daar kom ik precies nergens! 

• May 28, 2025

Je kunt je vraag hier op dit forum stellen. Of via een persoonlijk bericht op Twitter/Facebook. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Je kunt je vraag hier op dit forum stellen. Of via een persoonlijk bericht op Twitter/Facebook. 

Begrijp ik maar sommige dingen stel je niet via een forum. Dus bedankt maar geen optie voor mij. 

• May 28, 2025

Begrijp ik maar sommige dingen stel je niet via een forum. Dus bedankt maar geen optie voor mij. 

Dan doe je het toch via Twitter of Facebook? 

KPN bied geen ondersteuning via email.

• May 28, 2025

Psja . .

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • May 28, 2025

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Lisa21 en welkom bij de KPN Community. Goed dat je hier een topic voor aanmaakt, want bellen is in jouw situatie onmogelijk. Fijn dat je al wat tips hebt gehad!

Voor de handigheid geef ik ook al onze contactmogelijkheden mee. Daar staan ook linkjes in naar onze Facebook en X pagina, mocht je via die weg contact op willen nemen. 🙂