Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik een vergoeding voor een storing van 6 dagen?

• June 21, 2023
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Via de website kpn.nl/vergoeding kan je een vergoeding aanvragen voor een storing voor maximaal 3 dagen. Ik heb een storing gehad van 6 dagen. Moet ik nu per se bellen met KPN? Probeerde net te bellen en de wachttijd is dusdanig lang dat ze me adviseren om morgen te bellen. Tip aan KPN: pas de maximale periode gewoon aan op de website, dat scheelt je veel dezelfde vragen. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @MA89, welkom bij ons op het forum. De meeste storingen duren gelukkig niet zo lang, dat is waarom die 3 dagen daarbij van toepassing is. Heb je ons inmiddels telefonisch (0800-0402) kunnen bereiken om dit te bespreken? Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kan ik niets zien over deze situatie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @MA89, welkom bij ons op het forum. De meeste storingen duren gelukkig niet zo lang, dat is waarom die 3 dagen daarbij van toepassing is. Heb je ons inmiddels telefonisch (0800-0402) kunnen bereiken om dit te bespreken? Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kan ik niets zien over deze situatie.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2023

Telefonisch de compensatie aangevraagd.