Skip to main content
Beantwoord

Hoe ontvang ik de WK hoesje code?

• June 6, 2026
  • 3 reacties
  • 243 keer bekeken

Goedemiddag,

Vandaag een Galaxy S26 Ultra aangeschaft. Waar, wanneer en hoe ontvang ik de code voor het gepersonaliseerde WK hoesje?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@CWijnv ,

Er zijn/waren twee acties:

Er was een actie via KPN waarbij tussen 18 mei 2026 en 31 mei 2026 een nieuwe telefoon kon aanschaffen met bijbehorend abonnement of verlenging. Daarbij ontving je de benodigde code.

Daarna kon je het hoesje bestellen:

• Vraag jouw cadeau aan via deze promotiepagina. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

• Aanmelden kan tot en met 5 juli 2026. Zolang de voorraad strekt.

Heb je de telefoon voor 18 mei 2026 gekocht of na 31 mei 2026? Dan geldt de actie niet voor jou.

Daarnaast is er nu een actie voor alle klanten via de app Mijn KPN. Daar kun je via “KPN voor jou” een code aanvragen voor een hoesje met een bijbetaling van vijf euro.

Op = Op

En zover ik begrepen heb, zijn alle hoesjes voor die actie inmiddels vergeven. 

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 6, 2026

Hallo ​@CWijnv , de speciale actie van vorige week is voorbij. Die was tussen 18 en 31 mei 2026.

In de MijnKPN app kan je via KPN Voor Jou de komende week nog wel een code voor een WK hoesje bemachtigen. De kosten zijn €5,- waarmee je ook nog het KPN Mooiste Contact Fonds steunt.

Wees snel, het is op=op! Hopelijk zijn de hoesjes voor de S26 Ultra nog niet op.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 6, 2026

Hallo ​@CWijnv ,

Er zijn/waren twee acties:

Er was een actie via KPN waarbij tussen 18 mei 2026 en 31 mei 2026 een nieuwe telefoon kon aanschaffen met bijbehorend abonnement of verlenging. Daarbij ontving je de benodigde code.

Daarna kon je het hoesje bestellen:

• Vraag jouw cadeau aan via deze promotiepagina. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

• Aanmelden kan tot en met 5 juli 2026. Zolang de voorraad strekt.

Heb je de telefoon voor 18 mei 2026 gekocht of na 31 mei 2026? Dan geldt de actie niet voor jou.

Daarnaast is er nu een actie voor alle klanten via de app Mijn KPN. Daar kun je via “KPN voor jou” een code aanvragen voor een hoesje met een bijbetaling van vijf euro.

Op = Op

En zover ik begrepen heb, zijn alle hoesjes voor die actie inmiddels vergeven. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@CWijnv, welkom bij onze community en dank aan de mede-users hier voor de goede hulp. 

Is het inmiddels gelukt?