Skip to main content
Beantwoord

Hoe vraag ik de Chromebook aan die hoort bij de Samsung Galaxy s25?

• July 1, 2025
  • 6 reacties
  • 424 keer bekeken

Ik heb mijn mobiel verlengd tijdens de laatste dag van de actie, nu kan ik nergens vinden waar ik de chromebook go moet aanvragen, help?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Niels95 

Die actie is afgelopen en daarom niet meer te vinden op de KPN website.

Het ging dan waarschijnlijk om deze actie:

Samsung Galaxy S25   

Koop een Samsung Galaxy S25 en krijg de Galaxy Chromebook Go t.w.v. € 279,- cadeau!

Zo regel je het:

Koop een Samsung Galaxy S25 in de periode van 2 juni t/m 29 juni 2025.

Vraag jouw cadeau aan bij via de promotiepagina van Samsung. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Aanmelden kan tot en met 29 augustus 2025. Zolang de voorraad strekt.

Het is een actie van Samsung: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7FFZTR989EWLX

Samsung streeft ernaar het product binnen zeven weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 1, 2025

Hallo ​@Niels95 

Die actie is afgelopen en daarom niet meer te vinden op de KPN website.

Het ging dan waarschijnlijk om deze actie:

Samsung Galaxy S25   

Koop een Samsung Galaxy S25 en krijg de Galaxy Chromebook Go t.w.v. € 279,- cadeau!

Zo regel je het:

Koop een Samsung Galaxy S25 in de periode van 2 juni t/m 29 juni 2025.

Vraag jouw cadeau aan bij via de promotiepagina van Samsung. Hier vind je ook de actievoorwaarden.

Aanmelden kan tot en met 29 augustus 2025. Zolang de voorraad strekt.

Het is een actie van Samsung: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7FFZTR989EWLX

Samsung streeft ernaar het product binnen zeven weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Niels95. Welkom op de community! Leuk dat je je abonnement hebt verlengd tijdens de actie! Ik snap dat je graag wilt weten waar je deze kunt aanvragen. Ik zie dat ​@RBxx hierboven al het juiste antwoord heeft gegeven. De Chromebook actie is een samenwerking met Samsung. Je kunt de Chromebook aanvragen via de Samsung-actiepagina. Meer informatie vindt je op deze pagina. 

• Nieuwkomer
  • July 4, 2025

Bij mij geeft samsung aan dat ik er niet voor in aanmerking kom. Hoe kan dit? 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 4, 2025

Hallo ​@C.SensoryFun , geeft Samsung niet meer informatie waar jouw aanmelding te kort schiet? Je vindt op de actiepagina de types (model- en EAN-code) waar het toestel aan moet voldoen. Ook moet je een factuur uploaden met de juiste datum (binnen de actieperiode). Zie de bijzondere voorwaarden op de actiepagina.

Neem anders contact op met Samsung via de links onderaan de pagina. Het is een actie van Samsung, dus zij bepalen de regels.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2025

Het is inmiddels gelukt en heb hem zelfs al ontvangen. Thanks voor de hulp!

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 14, 2025

Graag gedaan ​@Niels95 , veel plezier met de Chromebook.