Skip to main content
Vraag

Hoe vraag ik een vergoeding aan voor een storing van 4 maanden?

• October 1, 2026
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste moderators,

Ik heb een vraag over het aanvragen van een vergoeding. Gelukkig is gisteren mijn internetverbinding na 4 maanden weer hersteld. Ik ben heel blij dat alles weer werkt!

Omdat de storing zo lang heeft geduurd en de facturen wel zijn doorgelopen, heb ik vandaag even gebeld met de klantenservice om te vragen hoe de vergoeding voor de afgelopen maanden geregeld kan worden. De medewerker verwees mij naar de website, maar daar loop ik helaas vast. Het online formulier lijkt niet te werken voor een storing die zo lang heeft geduurd.

Omdat ik momenteel niet in de gelegenheid ben om hierover weer telefonisch contact op te nemen, probeer ik het eerst via deze weg. Mijn klantgegevens staan al netjes ingevuld in mijn forumprofiel.

Zou een van jullie met mij mee willen kijken en de vergoeding voor de afgelopen 4 maanden handmatig in orde kunnen maken?

Alvast vriendelijk bedankt voor de hulp!

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 1, 2026

Helaas kan dat hier niet gedaan worden ​@Strowood 
Je zult echt moeten bellen of nog beter een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt, scroll de pagina van de link even naar beneden.

Ook is de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Strowood, welkom bij de community! 😊 Fijn om te horen dat je internetverbinding na zo'n lange periode eindelijk weer werkt!

Zoals ​@huistijger al aangeeft, kunnen wij de compensatie helaas niet handmatig voor je aanvragen of verwerken via de community. Je kunt een compensatie voor een netwerkstoring wel via onze compensatiepagina aanvragen. Dit kan nadat de storing is opgelost en uiterlijk binnen 30 dagen na het einde van de storing.

Je geeft aan dat je op die pagina vastloopt. Waar gaat het precies mis bij het invullen van de aanvraag? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding, wordt de storingsperiode niet herkend of kun je de aanvraag om een andere reden niet afronden? 

Mocht het online niet lukken, dan kun je inderdaad ook een belafspraak met ons maken op een moment dat het jou uitkomt. Een collega kan dan samen met je kijken naar de situatie en de mogelijkheden voor compensatie.

Laat vooral even weten waar je op de pagina tegenaan loopt, dan denken we met je mee! 🙂