Skip to main content
Beantwoord

Hoe wijzig ik het factuuradres van mijn e-mail only abonnement?

• October 25, 2025
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Patrick Schuppan
Nieuwkomer

Adres factuur staat nog op oude adres van mail only op factuur mobiel staat het goede

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Patrick Schuppan. Welkom op de KPN Community en goed dat je hier je vraag stelt. Je merkt dat je gelijk vanuit allerlei hoeken hulp krijgt. Dank daarvoor!

Het klopt namelijk dat hier een verhuizing noodzakelijk is, tenminste als het gaat het om het veranderen van het fysieke adres. Als het enkel gaat om het mailadres, dan is een belletje voldoende naar de helpdesk. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Een verhuizing kun je het beste doorgeven via de MijnKPN app. Je gaat daarvoor naar Producten, Internet, Persoons- en betaalgegevens en daar kies je voor verhuizing doorgeven. 

Laat maar weten of het gelukt is en of je nog vragen hebt!

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 25, 2025

Beste ​@Patrick Schuppan ik denk dat je dan officieel een ‘verhuizing’ even door moet geven.

Patrick Schuppan
Nieuwkomer

Ok maar op factuur van mobiel is het wel goed 

dus nog een x bedoel je zeker

• October 25, 2025

Ok maar op factuur van mobiel is het wel goed 

dus nog een x bedoel je zeker

Je moet voor elk abonnement een verhuizing doorgegeven. Dus ja, nog een keer doen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 27, 2025

Hoi ​@Patrick Schuppan. Welkom op de KPN Community en goed dat je hier je vraag stelt. Je merkt dat je gelijk vanuit allerlei hoeken hulp krijgt. Dank daarvoor!

Het klopt namelijk dat hier een verhuizing noodzakelijk is, tenminste als het gaat het om het veranderen van het fysieke adres. Als het enkel gaat om het mailadres, dan is een belletje voldoende naar de helpdesk. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Een verhuizing kun je het beste doorgeven via de MijnKPN app. Je gaat daarvoor naar Producten, Internet, Persoons- en betaalgegevens en daar kies je voor verhuizing doorgeven. 

Laat maar weten of het gelukt is en of je nog vragen hebt!