Goedemiddag,
Wat kost het een klant van KPN om zijn contract te ontbinden? Mijn huidige contract loopt tot September 2023
Goedemiddag,
Wat kost het een klant van KPN om zijn contract te ontbinden? Mijn huidige contract loopt tot September 2023
U betaalt de de maanden die u nog moet in één keer met daarbij administratiekosten.
U betaalt de de maanden die u nog moet in één keer met daarbij administratiekosten.
En als je er een toestellening bij hebt, moet je de resterende termijnen ook in 1 keer afbetalen.
Hi
Als je er echt heel zeker van bent dat je op wil zeggen, wil ik je aanraden om contact te zoeken met 0800 - 0402 en te vragen naar de afdeling die over het opzeggen gaat. Ze kunnen dan direct voor je berekenen wat de hoogte van je afkoopsom gaat zijn.
Ik zie net dat je een privébericht hebt gestuurd
Flink balen dat je verkeerd voorgelicht bent waardoor je je korting deels kwijt bent geraakt Ik kan er niet voor zorgen dat de korting weer aan wordt gezet, en ik begrijp dat ook andere collega's dat niet voor elkaar hebben gekregen.
Zou je er ook voor open staan om een eenmalige vergoeding van me te ontvangen, waardoor de gemiste korting deels gecompenseerd wordt?
Helemaal prima, dan ga ik de missende korting voor een jaar ( €60,-) als eenmalige vergoeding doorvoeren op de factuur van juni
Helemaal prima, dan ga ik de missende korting voor een jaar ( €60,-) als eenmalige vergoeding doorvoeren op de factuur van juni
Hartelijk dank, er zijn verder geen gegevens van mij nodig?
Hartelijk dank, er zijn verder geen gegevens van mij nodig?
Nope, je hebt genoeg gegevens in je profiel staan
Klopt het dat er deze maand toch wat van mijn rekening is afgeschreven deze maand door KPN?
Ik wil je aanraden om je factuur even goed te bekijken
Ik wil je aanraden om je factuur even goed te bekijken
Is inmiddels bij geschreven was wat onduidelijk voor me
Geen probleem
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.