Skip to main content
Vraag

Hulp gevraagd bij stopzetten facturatie Spotify

• January 16, 2026
  • 6 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedemorgen, op mijn facturen staan al jaren online aankopen elke maand 12,99. Dit is spotify premium en kan dit alleen via KPN laten beeindigen. Wordt van kastje naar de muur gestuurd maar niemand kan helpen? Hopelijk lukt het op deze manier om het op te zeggen. In het account van Spotify staat bij opzeggen dat ik echt met KPN contact moet zoeken.

6 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2026

Goedemorgen, ik heb hetzelfde probleem met Spotify premium.

Ik wil dit opzeggen, elke maand op de factuur staat er online aankopen, via Spotify opzeggen lukt niet, dan wordt ik doorverwezen naar de KPN en KPN stuurt mij weer terug naar Spotify, enz. ben er al weken mee bezig niemand kan het oplossen.

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2026

Zojuist ook collega gesproken die de verbinding dus verbreekt??

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2026

Ik ben een keer ingelogd in het account van Spotify premium en als ik daar wil opzeggen staat er duidelijk dat het moet via KPN.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk bijzonder vervelend Lee. Heb je in het verleden Spotify bij KPN afgesloten bij een mobiel abonnement? Als je inlogt op MijnKPN zie je niet dat deze optie actief staat? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 20, 2026

Nee deze staat niet actief, een medewerker heeft het gisteren uit kunnen zetten via een andere afdeling en ik hoop dat het nu goed is.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Helder ​@LeeB. Fijn dat het dan via die betreffende medewerker dan toch gelukt is. Mocht het onverhoopt toch nog niet goed gaan laat het dan weten.