Skip to main content

Ik ben pasgeleden op mijzelf gaan wonen en heb ook mijn eerste abonnement aangevraagd voor mijzelf. Ik zou willen weten hoe de betaalmethoden gaat. Ik heb mijn eerste factuur binnen. Hoe betaal ik deze? Gaat het vanzelf dat ik niets hoef te doen en dat KPN het al van mijn rekening afhaalt, of moet ik dat automatische incasso nog aanmaken door eerst een betaling te doen?

Hallo ​@Sam V. ,

Als het goed is, ben jij tijdens de aanvraag van jouw abonnement akkoord gaan met automatische incasso. 

Op de factuur staat in de rubriek "Totaal (incl. btw)": Het bedrag wordt binnenkort automatisch van uw rekeningnummer ……………. overgeschreven naar rekeningnummer ……….... van KPN B.V. te Rotterdam.  

Goedemiddag ​@Sam V. , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Hallo ​@Sam V. ,

Als het goed is, ben jij tijdens de aanvraag van jouw abonnement akkoord gaan met automatische incasso. 

Op de factuur staat in de rubriek "Totaal (incl. btw)": Het bedrag wordt binnenkort automatisch van uw rekeningnummer ……………. overgeschreven naar rekeningnummer ……….... van KPN B.V. te Rotterdam.  

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten en hopelijk is je vraag hiermee beantwoord. Mocht je nog wel verdere of aanvullende vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!

Reageer