Skip to main content
Vraag

Ik ben teleurgesteld omdat ‘gewonnen kaartjes’ actie op=op blijkt te zijn

• September 16, 2025
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik ontving een mail dat ik twee kaartjes had gewonnen voor het Rijksmuseum. Nergens stond dat ik op moest schieten dus ik dacht die kaartjes zijn voor mij.

ik had het druk op dat moment en wilde ze vandaag in gaan plannen maar de button ‘Vouchercode verzilveren’ leidde niet naar de juiste plek.

Toen heb ik gebeld en blijkt dat het een ‘op-is-op actie’ was en de kaartjes inmiddels uitverkocht zijn.

in de mail staat alleen dat de kaartjes tot 31/12/2025 geldig zijn. Kennelijk pas als je op de verzilverknop gedrukt had kwam in beeld dat het een op is op actie is.

Het leidt nu tot een enorme teleurstelling, dat lijkt me echt een gevalletje ‘de plank flink misslaan’.

Ik ben best wel boos op kpn dat ze zo met hun klanten omgaan.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 18, 2025

Goedemiddag ​@Renne! Wat vervelend dat dit zo gelopen is, dat kan ik goed begrijpen.

Kun je nog aangeven om welke winactie het precies gaat, hoe je hebt meegedaan en in welke periode? Dan kunnen we dit terugkoppelen en bekijken of er bruikbare feedback is voor toekomstige acties. Daarnaast kan ik je een alternatief aanbieden; ik stuur je daar graag een persoonlijk bericht over.

• Nieuwkomer
  • September 19, 2025

Ik heb vandaag dezelfde ervaring. De knop vouchercode leidde niet naar de juiste pagina.

Ook hier teleurstelling. Nergens stond aangegeven dat het een op is op actie is.