Skip to main content
Beantwoord

Ik heb betaald via een ander rekeningnummer

• October 9, 2026
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Betaald via andere rek nr

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Arif60 ,

Het maakt niet uit vanaf welk rekeningnummer een factuur is betaald. Het is wel belangrijk dat je de betaling naar het juiste rekeningnummer van KPN stuurt onder vermelding van het betalingskenmerk. 

Op de kennisbank staat:

Kan ik betalen via Online Bankieren of overschrijving?

Dit kan alleen nadat het automatisch incasso is mislukt én je bericht van ons gehad hebt. Anders betalen wij het bedrag automatisch aan je terug en wordt de rekening niet betaald.

Maak het bedrag over op het bankrekeningnummer van KPN onder vermelding van het betalingskenmerk:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen (PSTN): rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Betalen kan dan ook direct in de Mijn KPN app. Ga naar Facturen en klik op de openstaande factuur. 

Hoe zie ik of een factuur is betaald?

Je kunt in MijnKPN zien welke facturen betaald zijn en dus ook welke nog open staan.

Stond er een factuur open en heb je deze betaald? Het kan tot 24 uur duren voordat je dit in MijnKPN ziet.

bron:

2 reacties

JanD
Wijsgeer
  • October 9, 2026

Beste ​@Arif60 als je je klantnummer maar opgegeven hebt bij betalingskenmerk komt het goed, het duurt alleen langer voordat e.e.a. verwerkt is.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 9, 2026

Hallo ​@Arif60 ,

Het maakt niet uit vanaf welk rekeningnummer een factuur is betaald. Het is wel belangrijk dat je de betaling naar het juiste rekeningnummer van KPN stuurt onder vermelding van het betalingskenmerk. 

Op de kennisbank staat:

Kan ik betalen via Online Bankieren of overschrijving?

Dit kan alleen nadat het automatisch incasso is mislukt én je bericht van ons gehad hebt. Anders betalen wij het bedrag automatisch aan je terug en wordt de rekening niet betaald.

Maak het bedrag over op het bankrekeningnummer van KPN onder vermelding van het betalingskenmerk:

• TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen (PSTN): rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Betalen kan dan ook direct in de Mijn KPN app. Ga naar Facturen en klik op de openstaande factuur. 

Hoe zie ik of een factuur is betaald?

Je kunt in MijnKPN zien welke facturen betaald zijn en dus ook welke nog open staan.

Stond er een factuur open en heb je deze betaald? Het kan tot 24 uur duren voordat je dit in MijnKPN ziet.

bron:

Â