Skip to main content
Beantwoord

Ik heb de bevestiging van mijn geannuleerde bestelling nog niet ontvangen

• July 18, 2025
  • 5 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik heb telefonisch een bestelling geannuleerd maar de bevestiging komt niet binnen per email. Als ik bel zegt de medewerker komt eraan. Maar als ik chat kan ik niet chatten met een medewerker alleen met een bot. Dus probeer ik het even hier. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Dat is bijzonder. Je kan hiervoor het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice.  Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder. 

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Bas Oornick. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht en goed dat je het hier vraagt. We zijn nu een paar dagen verder. Het kan inderdaad soms even duren. Heb je de bevestiging van de annulering inmiddels per e-mail ontvangen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2025

Nope. En ook niet in spam. Gewoon niet gehad. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2025

Dat is bijzonder. Je kan hiervoor het beste een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice.  Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 23, 2025

Ik had ze gesproken en hij bevestigde me dat het geannuleerd is. Dus lijkt me vreemd om dan nog een keer te bellen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goed om te horen dat een collega van mij de annulering al heeft bevestigd. Ik bedoelde eigenlijk meer om te bellen en te vragen of ze de bevestiging daarvan willen opnieuw sturen.