Skip to main content
Beantwoord

Ik heb de tweede factuur voor mijn mobiele abonnement nog niet ontvangen

• September 22, 2025
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Iris Leferink
Nieuwkomer

Goedemorgen. Het is mij opgevallen dat mijn eerste factuur van mijn mobiel abonnement een dubbele factuur was over een periode van 2 maanden. Maar ook nu heb ik - na afloop van een nieuwe abonnement periode - wederom nog geen factuur ontvangen. Incasseren jullie standaard per 2 maanden?

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Iris Leferink , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :) 

De eerste factuur gaat in de regel over een langere periode dan 1 maand maar daarna krijg je elke maand een factuur. Heb je al eens in MijnKPN gekeken of daar inmiddels een 2e factuur zichtbaar is?

4 reacties

• September 22, 2025

Nee. Staat de factuur niet in MijnKPN? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hoi ​@Iris Leferink , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :) 

De eerste factuur gaat in de regel over een langere periode dan 1 maand maar daarna krijg je elke maand een factuur. Heb je al eens in MijnKPN gekeken of daar inmiddels een 2e factuur zichtbaar is?

Iris Leferink
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 23, 2025

Bedankt, ik heb inmiddels de reguliere maand factuur ontvangen 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 23, 2025

Dat is fijn om te horen ​@Iris Leferink en ook bedankt dat je dat hier nog even hebt willen laten weten :)
Mocht je in de toekomst onze hulp nog een keer nodig hebben, laat het dan vooral weer weten!