Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten, maar zie die niet terug in MijnKPN

• July 7, 2025
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb een mobiel abonnement afgesloten, maar in MijnKPN staat dat er geen bestelling is gedaan. Daarnaast heb ik ook gwn bevestig email ontvangen voor mijn bestelling 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Mariem2000 

Welkom op de community van KPN.

Alles over je bestelling van je mobiele abonnement, kun je vinden binnen Mijn Bestelling.
Hier vindt je alles terug over je bestelling en wanneer het ingaat.

Klik hiervoor op de volgende link: Volg Mijn Bestelling
(gebruik voor inlog je bestelnummer beginnend met een S uit de bevestigingsmail en je postcode)

Het koppelen van je nieuwe 06-nummer, kun je zelf doen binnen je eigen Mijn KPN account.
Als je bent ingelogd kom je uit op het overzicht pagina van je account.
Klik met je muis op de button voeg een abonnement toe, en kies vervolges voor mobiel en
volg daarna de stappen, waarna je mobiele abonnement wordt toegevoegd aan je Mijn KPN account.

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 7, 2025

Beste ​@Mariem2000 even bellen met 0800 0402, via X of Facebook.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Mariem2000 

Welkom op de community van KPN.

Alles over je bestelling van je mobiele abonnement, kun je vinden binnen Mijn Bestelling.
Hier vindt je alles terug over je bestelling en wanneer het ingaat.

Klik hiervoor op de volgende link: Volg Mijn Bestelling
(gebruik voor inlog je bestelnummer beginnend met een S uit de bevestigingsmail en je postcode)

Het koppelen van je nieuwe 06-nummer, kun je zelf doen binnen je eigen Mijn KPN account.
Als je bent ingelogd kom je uit op het overzicht pagina van je account.
Klik met je muis op de button voeg een abonnement toe, en kies vervolges voor mobiel en
volg daarna de stappen, waarna je mobiele abonnement wordt toegevoegd aan je Mijn KPN account.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 8, 2025

Beste ​@Michel.uit.Arnhem , ​@Mariem2000 heeft nog niet eens een bevestiging per mail gehad van zijn bestelling, dan zijn alle raadgevingen nog zinloos.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Beste ​@Michel.uit.Arnhem , ​@Mariem2000 heeft nog niet eens een bevestiging per mail gehad van zijn bestelling, dan zijn alle raadgevingen nog zinloos.

Hoi ​@JanD 

Als ik de afkorting “gwn” in de vraag van TS ​@Mariem2000 zou moeten vertalen naar een Nederlands woord, dan kom je al snel uit op het woord “gewoon” (je mist alleen de klinkers).
Waarmee je zou kunnen lezen, dat de zin van TS luid:
“Daarnaast heb ik ook gewoon bevestiging mail ontvangen …..”

Ik haal daar in elk geval niet het woord “geen” uit.
Maar alleen TS ​@Mariem2000 zou daar uitsluitsel over kunnen geven, wat er bedoeld wordt met “gwn”.

Dus daarop heb ik mijn reactie richting TS gebaseerd.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Mariem2000, het is inderdaad zo dat een nieuw mobiel abonnement dat nog in bestelling is, niet automatisch in MijnKPN verschijnt. Om de bestelling te kunnen bekijken is de tip om de instructie ​@Michel.uit.Arnhem gepost heeft te volgen.