Skip to main content
Vraag

Ik heb een onbekende afschrijving van KPN op mijn bankieren staan

• November 12, 2025
  • 8 reacties
  • 92 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Er is een onbekend bedrag van 34,86 afgeschreven van me rekening door kpn.

maar er is geen factuur of iets van bekend ?

als ik bel weten ze zelf niet hoe het komt en verklaren ze me voor gek. Ze blijven zeggen dat ik dan een zakelijk abonnement moet hebben of een telefoon abonnement Weldat het niet zo is.

8 reacties

• November 12, 2025

Ik zou niet weten hoe dit forum je hierin kan helpen.

Misschien kan je een schermafdruk plaatsen van de afschrijving zonder dat je eigen naam/rekeningnummer/banksaldo zichtbaar is?

Forum|alt.badge.img
  • November 12, 2025

je kan het storneren, al geeft dat zijn risico’s, dan zal KPN toch moeten reageren en aangeven waar dat bedrag mee te maken heeft. Al vind ik het al vreemd dat de klantenservice niet aan kan geven wat het betreft.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2025

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2025

Dat kan jammer genoeg niet meer.

ik ben er vandaag pas achter gekomen.

ik moet eerlijk zeggen die mevrouw die ik aan de telefoon had was ook niet heel behulpzaam.

• November 12, 2025

Bijzonder. Er staat geen klantnummer in de omschrijving. Misschien kun je de zakelijke helpdesk bellen op 0800-0403.

Of misschien KPN Netwerk. Hebben ze glasvezel aangelegd of heb je de monteur ergens voor laten komen ofzo? Dat kan al heel lang geleden zijn hoor. KPN Netwerk wacht soms enorm lang met factuur sturen/afschrijven. Heb ik wel eens ergens gelezen. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 12, 2025

Ja ik vind het ook heel appart.

nee ik ben ook al echt jaren lid bij kpn. En ze zijn hier nog nooit gekomen. Ik ga even proberen zakelijk te bellen 

Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • November 12, 2025

ik moet eerlijk zeggen die mevrouw die ik aan de telefoon had was ook niet heel behulpzaam.

je zou nog moeten kunnen storneren, normaal is dat 56 dagen en die zijn nog niet om vanaf 6 oktober

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

je zou nog moeten kunnen storneren, normaal is dat 56 dagen en die zijn nog niet om vanaf 6 oktober

Ik zou dit advies niet meteen willen onderschrijven. Als er een factuur gestorneerd wordt gaat er een automatisch incassoproces lopen en dat is natuurlijk nooit leuk. Ik zou persoonlijk toch even weer bellen, dit moet zeker op basis van een rekeningnummer te traceren zijn.