Skip to main content
Vraag

Ik heb een telefoon besteld en per ongeluk 3 keer betaald

• February 3, 2025
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

kulek
Nieuwkomer
Goedemorgen, ik heb een probleem, ik heb de telefoon op 14 januari besteld en per ongeluk vier keer betaald, de bestelling is geannuleerd vanwege het feit dat ik de BRP niet heb afgeleverd omdat ik niet geregistreerd ben in de gemeente en alles in orde is , Ik heb gewacht op de terugbetaling die ik heb ontvangen, maar slechts 1 voor een bedrag van 24 euro, en de vraag rijst: wat kan ik doen om het resterende geld dat ik heb overgemaakt terug te krijgen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 3, 2025

Het beste is om een belafspraak te maken en het probleem telefonisch uit te leggen.

Dan kunnen ze een ticket aanmaken voor een refund.

kulek
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2025
Ik heb geen Nederlands telefoonnummer,en de bot blijft vragen naar het Nederlandse nummer

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • February 3, 2025

In dit geval kunt u het beste een klachtenformulier invullen en het betaalbewijs uploaden.

Klachtenformulier

kulek
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2025

In dit geval kunt u het beste een klachtenformulier invullen en het betaalbewijs uploaden.

Klachtenformulier

Bedankt voor je hulp

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@kulek, goed om te zien dat ​@bnh je al op weg geholpen heeft.

Gewoonlijk worden dubbele betalingen wel automatisch teruggestort, dit kan in elk geval 10 werkdagen duren. Toch lijkt het me niet verkeerd om het even na te laten kijken. Is het gelukt het formulier in te vullen? Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen als je een klacht aanmaakt, om het na te kijken en je verder te helpen.