Skip to main content
Vraag

Ik heb mijn apparatuur al teruggestuurd maar toch krijg ik een laatste herinnering

• February 28, 2026
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

Goedemorgen,

op 24-1-26 heb ik de TV+ Box en modem teruggestuurd.

nu kreeg ik eerst een herinnering om alle apparatuur terug te sturen via de mail half februari, terwijl ik dit dus al had gedaan. 

nu heb ik weer een brief ontvangen met datum 20-2 waarin staat dat het modem is ontvangen maar dat de TV+ Box niet is ontvangen. Dit is onjuist, deze zat in hetzelfde pakket.

Verzendbewijs heb ik hier liggen.

hoe gaan jullie dit oplossen?

hartelijke groet,

pim

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@PimRoessink 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp uit je woorden, dat je onlangs (op 24 januari 2026) leenapparatuur van KPN hebt teruggestuurd in één en dezelfde doos, maar nu een bericht krijgt dat niet alles is ontvangen.
In jouw geval de TV Ontvanger.

Als eerst heb je volledig aan jouw verplichting voldaan, door de leenapparatuur van KPN terug te sturen naar het antwoordnummer van KPN, bij een PostNL punt.
Bewaar het verzendbewijs wat je hebt gekregen, voorlopig even goed!!

De herinneringen die je nu ontvangt, kun je gewoon negeren en verwijderen, en houden op een gegeven moment vanzelf op.

Alle binnenkomend leenapparatuur wordt retour gemeld in het magazijn, hierbij staat het serienummer van het apparaat (KPN Modem en/of TV ontvanger) onder jouw klantgegevens, die daarvan wordt losgekoppeld nadat deze is retour gemeld in het systeem.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken!
Het lost zich vanzelf op.